Cadillac plánuje změny v dealerské síti
Johan de Nysschen, bývalý šéf Infiniti, je prezidentem Cadillacu od srpna loňského roku a od té doby usilovně pracuje na dalším zlepšení image této značky. Vedle samotných automobilů se nyní zaměřil i na prodejní síť.
O plánovaných změnách se Johan de Nysschen zmínil během letošní konference National Auto Dealers Association pořádané v San Franciscu.
Reorganizace se bude týkat především severoamerického trhu, kde má Cadillac v současnosti okolo 900 prodejců, což současný prezident Cadillacu považuje za přednost v boji s konkurencí a rozhodně nehodlá jejich počty snižovat.
Právě díky množství zastoupení mohou být prodejní i servisní služby pro zákazníky zajištěny v mnohem dostupnější formě než je tomu u konkurenčních evropských a asijských značek s menším počtem showroomů. Johan de Nysschen se chce zaměřit především na strukturu prodejní sítě, design prodejen a kvalitu nabízených služeb.
V současnosti má Cadillac ve Spojených státech zhruba 200 zcela samostatných showroomů a ty mají do budoucna představovat vlajkové lodi prodeje. Zbývajících 700 prodejen je spojeno s dalšími značkami a v jejich případě má dojít k výraznému oddělení Cadillacu od ostatních prodávaných vozů a vytvoření stylových butiků.
Design a vybavení všech prodejen Cadillacu má odpovídat prémiovému zaměření značky a tomu se přizpůsobí i školení personálu. Navíc mají být do prodeje zavedeny i nové technologie. Plánuje se proto například zapojení virtuální reality podobně jako je tomu například u Audi.