Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac SLS 2,0 DISI v Číně: Čtyři válce pro pětimetrový sedan

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 30. 12. 2010 • 17:19
35
7
Zobrazit náhledy (35)
Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac
Na autosalonu v Kantonu (Guangzhou) se představil Cadillac SLS s přeplňovaným čtyřválcovým motorem o objemu 2,0 l.

Koncern General Motors si pro autosalon v Kantonu (Guangzhou) připravil řadu novinek, značka Cadillac zde ve světové premiéře představila luxusní sedan SLS s motorem 2.0T SIDI.

Podle výrobce se jedná o první model značky Cadillac, který je vybaven přeplňovaným zážehovým čtyřválcem. Skutečnost je ovšem trochu jiná, protože benzinovým čtyřválcem s turbodmychadlem byl vybaven například neúspěšný evropský Cadillac BLS z let 2006 až 2009.

Cadillac SLS je modelem navrženým speciálně pro čínský trh a představuje prodlouženou verzi sedanu STS. Čtyřdveřový luxusní automobil má karoserii dlouhou 5120 mm, širokou 1845 mm, vysokou 1479 mm a rozvor náprav 3057 mm.

Paleta pohonných jednotek v roce 2010 nabízela dva zážehové šestiválce 3.6 SIDI (229 kW a 374 Nm) a 3.0 SIDI (200 kW a 300 Nm). Ty nyní doplní přeplňovaný čtyřválec 2.0T SIDI, který disponuje výkonem 193 kW a točivým momentem 360 Nm.

Cadillac SLS s motorem 2.0T SIDI je po Mercedesu S 250 CDI druhým velkým luxusním sedanem poháněným čtyřválcovým motorem.

Čtyřválec ve velkém Cadillacu disponuje 193 kW v 5300 min-1 a 360 Nm mezi 2000 a 5000 min-1. Nejvyšší rychlost základní motorizace činí 200 km/h, zrychlení z 0 na 100 km/h trvá 8,7 s. Atmosférický třílitr zvládá stejné úkoly s parametry 215 km/h a 8,9 s.

Na čínském trhu bude čtyřválec nabízen ve třech stupních výbavy s cenami od 388.800 do 488.800 čínských juanů (zhruba od 1.126.000,- do 1.416.000,- Kč).

Témata
30. 12. 2010 23:07
Re: PV
POZRIEM - VIDÍM :-)

Samozrejme je to subjektívne, ale tie americké autá (mnohé, nie všetky) mi pripadajú také "tehlovité" ... to samozrejme hovorím o dizajne ...

Čo sa týka techniky - tak tu si myslím, že v Európe sme ďalej už len pre naše extrémne "ekologické" zdanenie pohonných hmôt ...

Čo sa týka spoľahlivosti tak to podľa servisáka (Dodge, Chrysler) čo poznám dosť zúfalé, ale to by som nechcel širšie hodnotiť ... v každom prípade sú americké autá žravejšie a majú motory s väčša s menej kvalitným olejom čo treba často meniť ... ale zas oproti vraj-Long olejom od VW je to zrejme lepšie ...
Avatar - Johny.Rico
30. 12. 2010 21:16
Re: PV
Kdybys to aspoň četl (!!!), tak by ses dočetl, že je to benzin >:D ;-) Ne všude, když je D nebo d nebo DI nebo prostě D znamená diesel ;-) Sis naběhl teda ti povim ;-) A tady jde o to, že při čtení celého článku bys zjistil, že se stala chyba - má tam být "S" místo "D." Mrknu na klávesnici a vím, že někdo spěchal na oběd za kolegy nebo kdovíco >:D
30. 12. 2010 20:43
Krasavec
Dle mého názoru je to krasavec. A to americká auta dvakrát nemusím ;-)
Avatar - Glaukos
30. 12. 2010 18:41
Re: PV
v pětimetrové limuzíně se mi rozhodně zamlouvá víc čtyřválcový turbobenzín než nafta
Avatar - Johny.Rico
30. 12. 2010 18:40
Re: PV
Dle mě vypadá krásně. A má celkem "slušný" čtyřválec, tak proč ne... :-!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku