Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac vyvíjí kompaktní model. Bude to zadokolka!

Michal Fokt Michal Fokt 20. 1. 2016
19
20
Zobrazit náhledy (19)
Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac Cadillac
BMW s pohonem zadních kol v nižší střední končí, Mercedes a Audi raději ani nezačínaly. I přesto jednu prémiovou zadokolku koupit půjde. Americkou...

Mít svého zástupce v nižší střední třídě bylo před pár desítkami let pro prémiové značky něčím nepředstavitelným, dnes je to naprosto přirozené, přičemž byly dva způsoby, jak se k jeho stavně postavit. BMW se vydalo cestou zachování pohonu zadních kol, ostatní luxusní značky vsadily na předokolky, respektive od nich odvozený pohon všech kol. Tyto dva směry se ovšem nyní pomalu slučují, jak Mnichováci přechází na koncepci FF. Takže to vypadalo, že se zadokolkový kompakt stane vyhynulým druhem.

Je tu však ještě jedna značka, která to může zachránit. Asi byste to nečekali, ale je jí Cadillac. Američané také obsazují nižší a nižší segmenty, u midsize ATS si vzali jako vzor BMW řady 3 a v řadě ohledů se prý povedlo ho skutečně překonat a objevovaly se i náznaky, že i Caddy sestoupí do nižší střední třídy. Sice se tomu nepřikládala moc velká váha, nicméně to nyní oficiálně potvrdil šéfinženýr značky Dave Leone, když v rozhovoru pro Road & Track prozradil, že se pracuje "na něčem pod ATS".

To něco bude (nepřekvapivě) sedan a americkým inženýrům se povedlo pro něj využít platformu větších ATS a CTS, což znamená, že vůz bude mít motor vpředu a pohon zadních kol - jako jediný model v segmentu! Současný šéf Cadillacu Johan de Nysschen se u Audi a Infiniti zjevně naučil, "co mají mazlíčci rádi" a v rámci zlepšování image luxusní značky chce být prémiovější, než ty prestižnější německé "brandy". Správnější cesta neexistuje, tak držme palce, až GM ten entuziazmus vydrží a hloupých nápadů ať je v budoucnu co nejméně.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Barrichello
Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidiče n
Barrichello
| 22. 1. 2016
Si furt nepochopil že prodeje VW a Cadillacu nejdou porovnávat. Asi jkao kdyby provnával prodeje Seatu a BMW, Fiatu a Infiniti, škodovky a Mercedesu.

Seat musíš porovnávat se škodovkou, fiat s Oplem a Infiniti s Lexusem, Cadillacem atd.
Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidiče n
CrankyDude
| 22. 1. 2016
"...Chevy V8 tu vyzdvihuje VW.." :-! Au contraire! ;-) Taky jsem si rikal ze se nam to tu nejak zvrtlo. Asi to zacalo tou kvotaci vyse (20.1; 16:13): "*ozy německého výrobce VW si pořídilo dvakrát více zákazníků a také Audi Cadillac předběhla." Ted to shrnu: americane jsou do "image" (ku*wa mam nemecke auto [odkaz] ) i kdyz to nema s logikou vubec nic spolecneho (kdo je ci konkurent nebo velikostne vys/niz -> ze Caddy je drazsi a luxusnejsi nez VW Jetta ci Passat/CC je jim fuk) - faktem je ze VW proda 2x vice aut. Tecka.
Ja puvodne zacal s tim, ze jako Cimarron, kompakt od Caddy je kravina. Luxus a brand_name nelze prelit do male plechovky (a kdyz jo - nikdo to nekoupi) - ve stejnem duchu jako 'objem nicim nenahradis'. Sam nejsem fanboy do VW, ale to uz vis, eh? >:D

A k tomu "VW je v USA bráno jako aušus" ted urcite, drive(*) tak tomu nebylo. (*)Edituji to na BEFORE TDI podvod
Avatar - Barrichello
Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidiče n
Barrichello
| 21. 1. 2016
Spíš je smutné, že někdo kdo má v nicku Chevy V8 tu vyzdvihuje VW >:D Značku, kde se o kvalitě opravdu mluvit nedá, navíc sou to podvodníci >:D
Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidiče n
CrankyDude
| 21. 1. 2016
"VW je v USA bráno jako aušus" ted urcite, drive tak tomu nebylo. :-!
"Žiješ v nějakém vlastním podivném světě..." muj psychiatr mi to taky rika... >:D >:D
Avatar - Barrichello
Cadillac je dnes sportovnější a zábavnější auto přo řidiče n
Barrichello
| 21. 1. 2016
VW je v USA bráno jako aušus a nikdo to tam nekupuje, po VW skandálu ještě víc jak dřív >:D

Žiješ v nějakém vlastním podivném světě, stavět VW na úroven Cadillacu je úsměvné. VW je hrkačka pro pitomce v Evropě >:D