Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Camaro Convertible 2014: Pro Evropu 405 koní a 556 N.m

Michal Fokt Michal Fokt 13. 9. 2013
13
7
Zobrazit náhledy (13)
Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro Chevrolet Camaro
GM představilo na IAA Frankfurt modernizovaný kabriolet Chevrolet Camaro. V Evropě se bude prodávat se dvěma motory V8 se stejným objemem.

Chevrolet připravil pro Camaro v rámci modelového roku 2014 decentní modernizaci. Kupé mělo premiéru letos v New Yorku a na Frankfurt si Američané přichystali Camaro Convertible, pochopitelně v evropské specifikaci.

Stejně jako kupé, i kabriolet má nové světlomety, lehce modifikovaný přední nárazník a zadní svítilny. Kabina dostala nový barevný head-up displej a především multimediální systém MyLink se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou. V základu má rádio s Bluetooth a přípojkou USB, za příplatek bude v nabídce navigační systém.

Evropský trh dostane otevřené Camaro se dvěma motory V8 6,2 l. Verze se šestistupňovým manuálem mají LS3 o výkonu 432 koní (318 kW) a s točivým momentem 569 N.m. Šestistupňový automat je zkombinovaný s jednotkou L99, vyladěnou na 405 koní (298 kW) a 556 N.m. Verze s manuálem udělá stovku za 5,4 s, automatu to trvá o 0,2 s déle.

Prodej kabrioletu bude v Evropě zahájen ještě letos a základní cena v Německu činí 44.990 euro.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Barrichello
This is Motorcity
Barrichello
| 13. 9. 2013
ano, první kdo zavedl odpojování válců byl v 70. letech Cadillac s jeho motory 8-6-4.....nicméně díky omezení dané tehdejšími technologiemi to až tak dobře nefungovalo.

Později to s vlekou pompou uvedl Mercedes, a díky tomu že chrysler byl fe fůzi s MB tak pak v USA Chrysler, a GM s tím přispěchalo nedlouho poté.

Postupně se pak přidali i další
Avatar - King
This is Motorcity
King
| 13. 9. 2013
Kde žiješ? Právě v Americe s odpojováním válců začali a pokud se nepletu, bylo to právě u GM. O dalších systémech, které si jmenoval, nemluvě, včetně té domnělé jednoduchosti. Není rok 1960. :-!
Avatar - Hittman
This is Motorcity
Hittman
| 13. 9. 2013
Nemám co dodat, v poslední době mě Amerika chytá za srdce, třeba i Cadillac :yes:
Avatar - H/K_svwet
This is Motorcity
H/K_svwet
| 13. 9. 2013
ta zivocisnost americkych cars ( muscle cars ) ma zraza na kolena... a pritom su to tak jednoduche a zvnutra bytelne auta a prave vdaka tomu su krasne... :yes: , ziadne stop start systemy, odpojovanie valcov, DSGcka... kdejaka recyrkulacia spalin... a podobne.... ale len zivocisna sila a krasna citatelna jednoduchost v praxi na nezaplatenie :yes:

jo a k tej kocene... bublajuce camaro s kocenou kludne aj za volantom [odkaz]
Avatar - Barrichello
This is Motorcity
Barrichello
| 13. 9. 2013
pořádnej americkej convertible pro crusing nočním městem nebo krásnou silničkou kolem pláží s kočenou na sedadle spolujezdce.

Motor jen zabublá a ty si vychutnáš ten pocit svobody a síly.

:yes: :yes: :yes: