Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet Orlando: Nejlevnější sedmimístné MPV, ceny od 362.900,- Kč

Diskuze (14)
S cenovkou 362.900,- Kč je Chevrolet Orlando nejlevnější sedmimístné kompaktní MPV. S turbodieselem v nejvyšší výbavě pak vyjde stále na méně než půl milionu.

Chevrolet si po ukončení výroby modelu Tacuma dal v segmentu kompaktních MPV přestávku, nyní se ale vrací s novým modelem Orlando a hned od počátku nasazuje agresivní cenovou politiku. Standardem je totiž sedm míst a Chevrolet naplňuje příslib, že se Orlando stane nejlevnějším takovým autem na českém trhu.

Základní provedení vyjde na 362.900,- Kč, o dva tisíce méně než sedmimístný Renault Grand Scénic v nejlevnější verzi. První výbava LS má šest airbagů, ESP, 16palcová kola, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio, výškově nastavitelný volant, výškově nastavitelná obě přední sedadla a za příplatek dalších 15 tisíc korun i klimatizaci.

LT kromě klimatizace přidává zadní parkovací senzory, palubní počítač, přední mlhovky a volant nastavitelný ve dvou osách.

LT Plus pak doplňuje ještě litá kola a automatickou klimatizaci. Verze LT Plus je také jediná, kde může zákazník vybírat mezi všemi třemi motory.

LTZ přidává komfortní prvky jako tempomat, multifunkční volant nebo dešťový senzor. Kola jsou 17palcová místo 16palcových u nižších verzí. LTZ se s motorem 1,8i i s turbodieselem 2,0 VCDi stále s cenou vejde do půl milionu korun.

Pro LTZ je k dispozici i příplatková výbava: vestavěná navigace (23.000,- Kč), kožené čalounění s vyhříváním předních sedadel (28.000,- Kč) nebo střešní okno (15.000,- Kč, dostupné i pro LT Plus).

Chevrolet Orlando - Základní technická data
Motor1,8i 16V2,0 VCDi2,0 VCDi2,0 VCDi
Převodovka5M6M6M6A
Zdvihový objem [cm3]-199819981998
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]104/620096/3800120/3800120/3800
Největší toč. mom. [Nm/min-1]176/3800315/2000360/2000360/2000
Max. rychlost [km/h]185180195195
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,310,011,0
Komb. spotřeba [l/100 km]7,36,06,07,0
Pohotovostní hmotnost [kg]1582165516551659
Cena LS [Kč]362.900,-420.400,---
Cena LT [Kč]390.900,-448.400,---
Cena LT Plus [Kč]402.900,-460.400,-467.900,-497.900,-
Cena LTZ [Kč]417.900,--482.900,-512.900,-

Diskuze (14)
21. 1. 2011 09:16
Re: Tacuma
Myslel jsem to tak: GM zlikvidovalo identitu značky Daewoo a nenahradilo ji ničím novým hodnotnějším. Naopak si jen rozmělnilo identitu značky Chevrolet. Dnešní oznámení o zániku značky Daewoo i v JV Asii je jen logický poslední hřebík. Podobně to platí o designu: jasně, archaický design Tacumy je dnes na úsměv, ale má jasné markanty, které identifikují značku, a vyznává určitou filozofii - dnes to všechno mohlo být o 10 let dál a přinejmenším regionálně to mohlo účinkovat. Místo toho máme na talíři Orlando s odfláknutým povrchním designem, adresovaným neznámo komu.
Avatar - Flai
20. 1. 2011 21:07
ovládání
boha co to je ten výklopný panel,jak je pod ním taková schránka ? Jak tam pokládá iPod..
To chci vidět ten vergl v praxi,a po pár letech provozu :no: proč vymýšlejí takove výmysly,když to neumějí vyrobit :-!
Avatar - gld
20. 1. 2011 18:54
Re: ehm..
Tak áno, MCV je skôr také nižšie a dlhšie berlingo..no medzi mpv ho zaradiť kľudne môžme, sedem sedadiel ponúka a lacnejšie ako orlando určite je.

K orlandu- nie je to zlý počin, veľké auto s robustným dizajnom za dobrú cenu, to by nemusel byť prepadák.
20. 1. 2011 18:38
Re: Tacuma
Niekedy, ale nerobím si veľké nádeje. Už základná štylistika je mi proti srsti.
Avatar - woody-alien
20. 1. 2011 14:57
Re: Tacuma
Třeba se to naživo o něco vylepší, někdy to tak bývá... ;-)