Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Chevrolet zlevnil HHR: Nové ceny začínají na 464.900,-Kč

Ondřej Láník Ondřej Láník 16. 11. 2008 • 12:21
6
Cena je od října bezmála o 150 tisíc nižší, bohatá výbava i nezaměnitelný vzhled zůstávají.

Pokud se Chevrolet HHR zdá někomu povědomý, není to náhoda. Jeho design je totiž inspirován modelem Suburban z přelomu 40. a 50. let, kterému se přezdívalo „High Roof“. HHR se k němu ostatně hlásí i svým názvem, který znamená Heritage High Roof.

Retro karoserie ale maskuje veskrze konvenční parametry. HHR využívá platformu GM Delta, kterou využívají také například současné generace Opelů Astra a Zafira. Pod kapotou se nenachází klasický americký šesti- nebo osmiválec, ale čtyřválcový motor Ecotec o objemu 2,4 litru. Dává maximální výkon 125 kW při 6200 ot./min a točivý moment vrcholí 222 Nm při 4800 ot./min. Standardně je spojen s pětistupňovou manuální převodovkou, v nabídce je také čtyřstupňový automat.

Chevrolet HHR na Auto.cz
Chevrolet HHR: První jízdní dojmy

Pro HHR je určen jediný, za to bohatý stupeň výbavy LT. Zahrnuje klimatizaci, kožené čalounění, vyhřívaná přední sedadla, tempomat, palubní počítač. Dále elektrické stahování všech oken, elektrické nastavení a vyhřívání zpětných zrcátek, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, rádio s CD a MP3 nebo elektricky nastavitelné sedadlo řidiče. Výrazný design exteriéru doplňují 17palcová litá kola a chromový paket, který se skládá z masky chladiče, střešních ližin, zpětných zrcátek a dveřních klik. Bezpečnostní výbava obsahuje šest airbagů, stabilizační systém a protiprokluzový systém.

Připlatit si lze pouze za automatickou převodovku (+50.000,- Kč), metalický lak (+13.000,- Kč) a střešní okno (+20.000,- Kč).

Chevrolet HHR se stále prodává a servisuje pouze u dealerů v Čimelicích, Kladně, Náchodě a Opavě-Komárově.

Chevrolet HHR LT - ceny na českém trhu
Motor2,4 16V Ecotec 5M2,4 16V Ecotec 4A
Zdvihový objem [cm3]23992399
Válce/ventily4/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]125/6200125/6200
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]222/4800222/4800
Max. rychlost [km/h]180180
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,110,0
Komb. spotřeba [l/100 km]8,69,0
Cena Comfort [Kč]464.900,-514.900,-

Související články

Témata
20. 11. 2008 23:35
Re: Lakave,poradte
Tak pak nekam napis zkusenosti, jsem zvedav. Mnoho zdaru pri vybirani kary!
P.S.>GTI to kdysi kdesi psal celkem trefne: dokonale je auto do te chvile, nez si ho koupis. Pak uz se na nej divas s velkorysym nadhledem, vis svoje, nic neni perfektni, ale proc by sis kvuli tomu mel rezat zily...
18. 11. 2008 23:58
Re: Lakave,poradte
jj PT je srot...No vyzkousim to,hlavne tedy na dalnici kvuli hluku,chci s tim cestovat.Diky.
17. 11. 2008 16:40
Re: Lakave,poradte
Zrovna kufr 638l mi prijde opravdu obrovsky dobre reseny a vyuzitelny, fabii skutecne nekonkuruje. A aerodynamika - predpokladam, ze kdo si ho kupuje s nim chce jezdit a proto informace, ze pri legalnich dalnicnich rychlostech je vevnitr kraval, ze clovek podvedome hleda nedovrena okenka, mi prijde uzitecna. Je to ale na ukor zadnich sedadel. Jo a s tou nespolehlivosti jsem se sekl, tim nespolehlivyjm byl PT cruiser, HHR je na tom snad lepe.
17. 11. 2008 15:11
Re: Lakave,poradte
Na Daewoo/Chevrolet foru mas par prispevku od manika, co s nim delsi dobu jezdi/jezdil... BTW pro ty, co nepochopili: Tohle auto neni rozhodne delane, aby lamalo rekordy v aerodynamice nebo konkurovalo kufrem Fabii. 8-s A ano, prioritou je predevsim vzhled a ne prakticnost... Aut, co jsou parkticka a nudna, uz tu jezdi totiz dost... ;-)
17. 11. 2008 00:20
Re: Lakave,poradte
Velmi malo mista vzadu, mizerny automat, interier mne nenadchnul, velmi aerodynamicky hlucne pri rychlostech nad 110 km/h, pekny kufr, myslim, ze je malo o moc horsich alternativ v dane kategorii, pokud pro tebe originalni vzhled neni prioritou. Testovaci jizdu bych doporucil domluvit aspon na vikend. Jo a co se tyka nespolehlivosti je to tusim 2. nejhorsi auto (myslim) podle ADACu. Jeste bych to zvazil.
Články odjinud