Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën C4 Picasso a Grand C4 Picasso: Modernizace pro Paříž

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 2. 9. 2010 • 23:00
7
13
Zobrazit náhledy (7)
Citroën C4 Picasso Citroën C4 Picasso
Francouzská automobilka si sice pro letošní pařížský autosalon připravil dvě velké premiéry v podobě odhalení modelů C4 a DS4, ale vedle nich zde ještě představí lehce omlazená MPV C4 Picasso a Grand C4 Picasso.

Citroën Grand C4 Picasso se ve světové premiéře představil před čtyřmi lety v Paříži ještě pod označením C4 Picasso. Důvodem k přejmenování se stalo představení kratší pětimístné verze na autosalonu v Ženevě v roce 2007.

Nyní tato francouzská dvojčata podstoupila lehkou omlazovací kůru, jejímž výsledkem jsou jemné retuše designu. Téměř nepostřehnutelné jsou změny na přídích, kde jsou jen mírně upraveny rohy nárazníku, v nichž jsou nyní umístěna světla pro denní svícení z LED.

Další úpravy jsou rovněž pouze kosmetické a představuje je bílý pás směrových světel v hlavních světlometech namísto dosavadního oranžového a černé lemování zadních svítilen pětimístného C4 Picasso, pro nějž bude nově v nabídce černá střecha s označením Black Top.

Obě MPV na sobě nesou nová loga značky na pátých dveřích, středech litých kol a klíčku k zapalování. Verze Exclusive budou mít nyní na vnějších klikách dveří chromovaný pás a pro jejich interiéry je připraveno nové čalounění sedadel i výplní dveří.

V případě pohonných jednotek je jedinou novinkou úsporné provedení e-HDi se systémem stop-start (zajišťuje reverzibilní alternátor, který funguje i jako startér) a rekuperací energie při brzdění pro turbodiesel 1.6 HDi s výkonem 80 kW (110 k) ve spojení s šestistupňovou robotizovanou manuální převodovkou.

Podle tiskových materiálů má C4 Picasso v provedení e-HDi spotřebu nafty v kombinovaném cyklu jen 4,8 litru na 100 km a emise CO2 jsou 125 g/km. V případě sedmimístného Grand C4 Picasso je spotřeba nafty 5,0 litru na 100 km a emise CO2 jsou 130 g/km. V městské provozu může díky e-HDi klesnout spotřeba paliva a emise CO2 o 15 %.

Poslední novinkou modernizovaných MPV C4 Picasso a Grand C4 Picasso je zavedení asistenčního systému eTouch.

Témata
2. 9. 2010 22:26
Re: horko jako ve skleníku
mam to vyskusane, klima tam funguje dost dobre a ta strecha je celkom fajn (ale je to vec vkusu kazdeho z nas)
2. 9. 2010 16:34
Re: horko jako ve skleníku
Aké kolóny?
2. 9. 2010 15:56
Re: horko jako ve skleníku
ano, samozrejme súhlasím, klima sa uživí počas celého roka :yes:

Ale tento rok bol celkom znesitelný aj bez nej :-) teda až na tie kolóny cestou k českému moru >:-[]

kdo by si bol pred takými 10-15 rokmi pomyslel, že si budem na konci augusta cestou do práce púšťať kúrenie :-|
2. 9. 2010 15:35
Nova generacia
Ak by si to nahodou Lolek cital, je to nova generacia!! :D:D :yes:
2. 9. 2010 14:59
Re: horko jako ve skleníku
S tým letom by som bol opatrný. Prídu dva suché roky, zažijeme pár týždňov tropických dní aj nocí, a zas budú klímy v akcii...

Ale faktom je, ako píšeš, že kto klímu má, používa ju nie iba v horúcom počasí. Tiež ju mám zapnutú skoro permanentne.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku