Citroën C8: téměř neviditelný facelift francouzského MPV
Zavzpomínejte na dobu, kdy prodělával modernizaci model Xsara Picasso, tehdy jste se při hledání rozdílů mohli trochu zapotit, ale nyní si na hru najdi rozdíl mohou troufnout jen experti na model C8.
Na přídi vozu se změnil znak umístěný uprostřed masky chladiče, na předním nárazníku jsou nové chromované lišty a ve stříbrné barvě je vyvedena lišta uprostřed otvoru v předním nárazníků. Nové jsou chromované lišty na dveřích, které mají zvýrazňovat boční linii vozu. Na zádi se změnilo barevné provedení zadních světlometů, znak uprostřed zadní výklopné stěny a na nárazníku jsou chromované lišty. Nový je také design litých kol.
V interiéru došlo pouze na lehkou změnu, kterou představuje použití černé barvy na místech, kde bylo na palubní desce a výplních dveří dřevěné obložení. Pouze v nejvyšších stupních výbavy budou vnitřní kliky dveří, hlavice řadící páky a páčky k nastavení směru výdechů ventilace pochromovány.
Hlavní změny se udály pod kapotou, tam se od roku 2008 může kromě již nabízených pohonných jednotek usadit také dvěma turbodmychadly přeplňovaný motor 2.2 HDI FAP, který je již nabízen u modelů C5 a C6. Tento motor se může pochlubit výkonem 125 kW (170 k) při 4000 ot./min. a točivým momentem, který při použití manuální šestistupňové převodovky dosahuje hodnoty 370 Nm při 1500 ot./min. a s automatickou šestistupňovou převodovkou je to 400 Nm při 1750 ot./min. Modernizovaný Citroën C8 s touto pohonnou jednotkou dosahuje kombinované režimu spotřeby paliva 7,2 litru na 100 km. Pokud tento motor spolupracuje s automatickou převodovkou, pak je průměrná spotřeba nafty 8,2 litru na 100 km.