CITROËN CREATIVE AWARDS: Citroën pořádá soutěž v grafickém designu
Není překvapením, že se soutěž týká nového přírůstku modelového programu Citroënu, třídveřového hatchbacku DS3, neboť ten se stává pro Citroën ikonou všemožných individualizací podle přání zákzaníků. Začínající, či zkušení účastníci soutěže mají nabídnout vlastní interpretaci střechy a palubní desky tohoto vozu.
Návrhy je možné předkládat od 12. května 2010 do 4. července 2010. Posuzovat je bude porota, v níž zasednou odborníci značky i světa designu, umění a médií: Anne Boulay (šéfredaktorka magazínu GQ), Sonia Perrin (ředitelka nadace Cartier), Arthur King (grafik, DJ a výtvarník), Xavier Dixsaut (ředitel inovací u firmy Louis Vuitton Malletier).
Kromě finanční odměny bude mít vítěz soutěže možnost vidět v říjnu 2010 svůj projekt vystavený v salonu C42 při příležitosti pařížského autosalonu. A největší odměnou za jeho designerský nápad bude to, že se jeho návrh střechy objeví v sériové nabídce vozů v roce 2011.
Ředitel Design centra společnosti CITROËN Thierry Metroz a jeho tým připravili pro kandidáty video instrukce, které zájemci naleznou na www.citroencreativeawards.com. Designéři Citroënu vyzývají účastníky soutěže, aby je překvapili a přišli s novými nečekanými návrhy. Porota, pro kterou je charakteristická odvaha a profesionalita, by byla ráda ohromena kreativitou soutěžících.
Film je k dispozici na www.citroencommunication-extranet.com (jméno: CREATIVE, heslo: AWARDS).