Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Citroën v Brně: české premiéry C1 a C6

Ondřej Láník
Diskuze (36)
Dne 4.června 2005 otevírá Brněnský autosalon své brány veřejnosti. Značka Citroën nebude na přehlídce toho nejlepšího ze světa automobilů chybět. Expozice Citroënu se představí tentokrát ve zcela novém moderním pojetí na tradičním místě v pavilonu V.

Dne 4.června 2005 otevírá Brněnský autosalon své brány veřejnosti. Značka Citroën nebude na přehlídce toho nejlepšího ze světa automobilů chybět. Expozice Citroënu se představí tentokrát ve zcela novém moderním pojetí na tradičním místě v pavilonu V.

Na stánku Citroënu návštěvníci uvidí kromě kompletní současné modelové řady osobních vozů (C2, C3, C4, C4 Coupé, C5, C5 Break, C8, Xsara Picasso, Berlingo a JUMPER) i dvě úplné novinky Citroën C1 a Citroën C6. Nejmenší a naopak největší vůz modelové řady.

Nejmenší Citroën C1, vůz vyráběný v českém Kolíně, bude hvězdou stánku a zákazníci si ho budou moci právě ve dnech Autosalonu konečně poprvé objednat u prodejců. Jedná se o malý kompaktní vůz, určený především pro městské prostředí.

Druhou novinkou je nová vlajková loď - Citroën C6. Jedná se o vůz, na který zákazníci Citroënu již netrpělivě čekali, neboť tradice značky v tomto segmentu je historicky silná (vzpomeňme např. slavné modely Citroën DS, Citroën SM, a z poslední doby Citroën XM). Tento vůz je přitažlivý nejen po estetické stránce, ale je doslova nabitý novými technologiemi jako jsou průhledový displej na čelním skle, bi-xenonocé samonatáčecí světlomety, AFIL - systém varování před neúmyslným vybočením z jízdního pruhu, aktivní adaptivní podvozek s variabilním odpružením a zcela nový motor 2,7 HDi V6 o výkonu 153 kW. Citroën C6 by měl být na český trh uveden začátkem roku 2006.

Jako další zajímavost si návštěvníci stánku Citroënu budou moci vyzkoušet i simulátor technických novinek, konkrétně systému AFIL (k dispozici u C4, C5 a C6) a pevného středu volantu (k dispozici u C4). Přítomni budou také pracovníci z oblasti leasingu (výpočet leasingových splátek na počkání), resp. specialisté na prodej vozů flotilovým odběratelům.

Zájemci mohou využít i možnost praktické zkoušky vozů Citroën v rámci testovacích jízd, které mají své místo za pavilonem Z. Zde najdou návštěvníci označený prostor Citroënu s flotilou testovacích vozů, včetně několika kolínských Cé jedniček.

Ondřej Láník
Diskuze (36)
15. 5. 2005 14:25
Re: Kam se poděly ty krásné diskuse?
Censor? Tisíce lidí, včetně tebe tu může napsat něco k článku. Tady, Zajíčku, tady je tolik místa, že se sem vejde jak Krtek, tak Zajíček. Tedy pokud se Zajíček nebude domnívat, že Krtka je nutno vymítit. To by se pak proti Zajíčkovi postavili milovníci Krtka, a je jich tu dost. Tobě někdo brání tady napsat něco o Citroenu? Napiš zde Citroenstory, nad kterou se zatřesou všichni, co sem přijdou. Takovou Hemingwaycitroenstory. To by bylo něco. A Krtka, toho nech na pokoji.
13. 5. 2005 08:45
POZOR POZOR POZOR
Kolega klukjakobuk mě upozornil na tuhle adresu. Tak to je šleha. Ikona je hojt ikona- [odkaz]
12. 5. 2005 21:59
Re: Ciello, Lones, Marko, Mates a spol.
12. 5. 2005 20:36
Ciello, Lones, Marko, Mates a spol.
Představte si, já napsal testík u Logana, a ozvali se tam z nějakého fóra DACIA, zda mohou testík publikovat. Dal jsem souhlas a požádal, aby uvedli, že je to od čtenáře auto.cz. - nechtěl jsem vidět "GTI" jinde A oni to tak přesně udělali. To je hezké...