Dodge Caliber: Nový interiér a nový diesel 2,2 CRD (120 kW, 320 Nm)
Dodge Caliber při lehké modernizaci mění svůj dieselový motor. Pod názvem 2,2 CRD se ukrývá agregát od Mercedesu o výkonu 120 kW (+17 kW) a nejvyšším točivém momentu 320 Nm (+10 Nm). Od svého předchůdce původem z dílen Volkswagenu se liší vstřikováním common-rail čtvrté generace a splněním normy Euro 5. Spojený bude standardně s šestistupňovou manuální převodovkou a díky kovaným ojnicím, lepšímu vyvážení a silnějšímu odhlučnění přenáší do interiéru o 25 % méně vibrací.
Změna se odehraje také na straně zážehových motorů. Oba benzinové agregáty z řady World Engine dostanou dvojité variabilní časování ventilů a sací trakt s proměnlivou délkou. Objem slabšího vzroste z 1,8 na 2,0 l a díky tomu vzroste výkon o 5 kW a točivý moment o 23 Nm (115 kW, 190 Nm). Silnější varianta zůstává na objemu 2,4 litru s výkonem 125 kW a nejvyšším točivým momentem 220 Nm.
Caliber modelového roku 2010 dostane také moderněji zpracovaný interiér. Nový přístrojový štít má hranatější kapličku a ukazatele s černým pozadím, středová konzola má propracovanější dvoubarevný design a nové jsou i boční kruhové výdechy klimatizace.