Dodge Caliber v USA: pro teenagery i důchodce
Dodge Caliber se ukazoval na mezinárodních autosalonech dostatečně dlouho na to, aby jej znal celý svět. Zatímco v Evropě se jeho prodej rozjíždí velmi pozvolna, byť právě s tímto modelem chce americká značka na starém kontinentu prorazit, v Americe už běží prodej na plné obrátky. Američtí dealeři prodávající i přes 6000 vozů ročně mají dokonce jasno v tom, komu udělají novým crossoverem rozměrově spadajícím (v Evropě) mezi golf a octavii radost.
Data sesbíraná za prvních jedenáct dní prodeje ukazují na úspěch napříč věkovými skupinami. Přes 30 procent kupců, kteří v období mezi 1. a 16. březnem 2006 zaplatili za nový Dodge Caliber, mělo mezi 16 a 35 lety. Rovných 25 procent nových majitelů caliberu však mělo 56 a více let. Průměrná cena transakce činila 17 138 dolarů. Uvidíme, jak si caliber povede v Evropě.