Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Enovate ME-S je další čínská odpověď na Teslu. Vzhledem se inspirovala u Porsche

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 24. 4. 2019
18
Zobrazit náhledy (18)
Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S Enovate ME-S

Šanghajský autosalon ukázal, jak obří je nabídka čínských elektromobilů pro tamní zákazníky. Jedním takovým má být i Enovate ME-S.

Jednou z mnoha premiér na letošním autosalonu v Šanghaji byl právě koncept Enovate ME-S, tedy vize čtyřdveřového elektromobilu, jehož silueta až nápadně připomíná Porsche Panamera a Taycan. Jezdí samozřejmě na elektřinu a chlubí se několika působivými čísly.

Prvně jej půjde dobíjet nabíječkou o výkonu až 300 kW, takže se na 80 % kapacity akumulátorů dostanete za pouhých patnáct minut. Sériové ME-S bude čtyřkolkou a na stovku zrychlí za tři sekundy. Do sériové produkce vůz vstoupí v roce 2021.

Pokud jde o design exteriéru, nejde o úplnou „vykrádačku“, jak bylo v posledních letech u čínských automobilek zvykem. Šéfem designu automobilky Enovate je totiž dnes Hakan Saracoglu, jenž je podepsán pod vzhledem modelu Porsche 918 Spyder.

Otázkou zůstává, zdali do série zamíří i obdobně futuristický interiér. Ten představený na šanghajském výstavišti má čtveřici samostatných sedaček, čistou přístrojovku, jíž zleva doprava doprovází úzký displej multimediálního systému a nechybí ani dřevěné dekory. V oblasti moderních technologií se počítá s autonomní jízdou čtvrté úrovně a 5G připojením k internetu.

Enovate je jakousi čínskou odpovědí na Teslu a na trh se hodlá uvést stejným způsobem: nejprve vstoupí do luxusního segmentu, později se začne orientovat i na cenově dostupné modely.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku