Ermini Seiottosei pro Ženevu
Italské Ermini nikdy nepatřilo k velkosériovým výrobcům a největších úspěchů i popularity dosáhlo v druhé polovině čtyřicátých a během padesátých let dvacátého století.
Tehdy byly vozy této značky vybaveny nejčastěji motory Fiat 1100, na které Pasqual Ermini montoval hlavy válců své vlastní konstrukce. Tyto motory byly většinou spojeny s pětistupňovou manuální převodovkou a namontovány do závodních vozů s trubkovým prostorovým rámem, jehož konstruktérem byl samozřejmě samotný Ermini.
Malá firma dosáhla největších úspěchů na italské půdě a především mezi maloobjemovými vozy patřila k favoritům startovního pole. Například v roce 1950 její automobily vybojovaly vítězství ve třídě na Targa Florio a Giro Sicilia. Velmi dobrých výsledků Ermini dosahovalo i na Mille Miglia. Historie této značky se ovšem uzavřela v roce 1962.
Zhruba od roku 2007 se začíná psát novodobá historie značky Ermini, za níž stojí mnohem známější italská společnost Osella. První informace o připravovaném voze pojmenovaném 686, resp. Seiottosei byly zveřejněny na podzim roku 2012. Od té doby o sobě Ermini nedávalo příliš vědět, ale nyní oficiálně oznámilo, že svůj první nový vůz v podobě modelu Seiottosei představí ve světové výstavní premiéře na letošním autosalonu v Ženevě.
Ermini Seiottosei se do jisté míry pokusí navázat na své předky a má představovat lehký a výkonný sportovní vůz. Jeho základem je monokok z kompozitních materiálů, tvořící prostor pro posádku. K němu jsou pak vpředu i vzadu přimontovány pomocné rámy.
Před zadní nápravou je uložen přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec Renault, který důvěrně znají majitelé Mégane RS. V případě Ermini je ovšem naladěn na výkon okolo 235 kW a pohání zadní kola prostřednictvím šestistupňové sekvenční převodovky SADEV.
Dvoumístný sportovec dlouhý 4,1 m má rozvor 2,6 m a jeho hmotnost se má pohybovat okolo 686 kg. Právě díky své muší váze a výkonu motoru má zvládat akceleraci z 0 na 100 km/h za méně než 3,5 s a jeho maximální rychlost je elektronicky omezena na 270 km/h.
Kontakt s asfaltem zajistí 17-palcová kola OZ Racing, za nimiž se ukrývají brzdové kotouče s vnitřním chlazením od společnosti Brembo.
Pod designem karbonové karoserie, jejíž přední partie odkazují svými liniemi na obliny sportovních vozů padesátých let, je podepsán Giulio Cappellini, šéf stejnojmenného stylistického studia.