Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Faceliftovaný Peugeot 307 v Česku

Libor Zezulka
Diskuze (72)
Do České republiky dorazil faceliftovaný Peugeot 307. Upravený vzhled a nové prvky výbavy se odrazily na vyšší pořizovací ceně.

Do České republiky dorazil nový Peugeot 307. Facelift z června letošního roku má už čtyřletému hatchbacku pomoci udržet se na výslunní a podpořit stále velký zájem zákazníků. Od roku 2001 se prodalo 2 200 000 „třistasedmiček,“ což značí, že upravený model stojí před náročným úkolem. Co nového faceliftovaný Peugeot 307 nabídne?

Tak především přepracovaný vzhled s agresivnější přídí, dlouhými světlomety, mohutným otvorem v předním nárazníku a kulatými mlhovkami, tedy charakteristickými prvky všech nových peugeotů. Zadní část se změnila méně, když oblékla nové světlomety, automobil dostal také nové ozdobné kryty kol, dva typy litých 16 a 17palcových kol a pět nových barevných odstínů.

V interiéru prošla proměnou především středová konzola, 307 nabídne nové druhy čalounění a také celožené provedení Integral zahrnující sedadla, palubní desku a výplně dveří. Výbava nyní obsahuje například xenonové přední světlomety, senzor tlaku v pneumatikách, dvouzónovou automatickou klimatizaci, bluetooth hands free sadu, nový audio-systém RDS s CD přehrávačem a výkonem 4 x 15W.

Všechny verze 307 nyní signalizují nezapnutý bezpečnostní pás spolujezdce, přední sedadla jsou opatřena novým typem opěrek hlavy a kola umožňují kontrolu tlaku v pneumatikách. S uvedením faceliftované 307 se změnilo rozložení výbav. Peugeot 307 se už nenabízí v pěti, ale čtyřech stupních výbavy - XR, X-line, XR Présence a XT. Cena třídveřové varianty 307 se zážehovým motorem 1.4 16V činí 419 900 Kč.

Pohon 307 zajišťují čtyři zážehové (1.4 16V 66 kW, 1.6 16V 80 kW (+ BVA), 2.0 16V 103 kW (+ BVA), 2.0 16V 130 kW) a tři vznětové motory (1.6 16V 66 kW, 1.6 16V 80 kW a 2.0 16V FAP 100 kW). Nabídka pohonných jednotek modelu 307 Coupé Cabriolet byla rozšířena o dieselový agregát s filtrem pevných částic 2.0 HDI FAP o výkonu 100 kW (136 k). Cena Peugeotu 307 CC 2.0 HDI 136 k je 817 000 Kč.Nutno připomenout, že ve srovnání se současným modelem faceliftovaná 307 mírně podražila. Nárůst ceny se nejvíce projevuje u modelů se základní výbavou XR, například s motorem 1.4 16V a základní výbavou stojí nová 307 zmíněných 419 900 Kč, zatímco současná verze stojí rovných 410 000 Kč. Hatchback s motorem 1.6 16V dále například není možné koupit se základní výbavou XR, ale pouze výbavou X-line, což znamená investici minimálně 486 900 Kč.

Libor Zezulka
Diskuze (72)
17. 8. 2005 21:52
Re: Jak to je s tou tvrdostí?
Ubohost myslím není ten správný výraz. Tvrději odladěný podvozek je radost řídit. Já poprvé sedl do 206 a zvyklej se nehoupat jsem to málem převrátil, když jsem se vyhejbal výmolu... Za chvíli si na to člověk samo zvykne, ale nevymezoval bych to tak, že houpačka je paráda a tvrdej chleba, že to není ono. Já třeba bych vždycky upřednostnil tu tvrdost. Dnes třeba 407 je tak tvrdá jako Apoštol... a to je vyznamenání Apoštola. Apoštol neměkne, 400 postupně tvrdne... jako i 300. Až vyjede 200, také bude tvrdá. Tedy u 407 jsem se až lekl, že mi chybí ta francouzská houpačka... Fakt.
17. 8. 2005 21:30
Re: V KŮŽI LVA
Vadí mi hliník.
17. 8. 2005 21:12
Re: V KŮŽI LVA
Tón té hnědé je překrásný. Seděl jsem v té barvě v cabriu. Pro mně je tam moc barev. Narušuje mi to středovej panel.
17. 8. 2005 21:09
Re: V KŮŽI LVA
17. 8. 2005 20:52
V KŮŽI LVA
Koukám na to a musím, musím to napsat. Ta tlama mu sedí. Tohle jsem před nedávnem neodhadl. Nějak to tam všechno pasuje. I ty podivné mlhovky. Moc chválím za kůži na palubce... nechce to ovšem kombinovat hnědou, černou a hliník... to je menší cirkus. Takže... vlastně... ona ta třistasedmička dozrála, a sluší jí to. Evropa umí P.S. jakmile okoukli u Golfu naladění podvozku, (od 307 značně přitvrzeno) dá se s tím jezdit. Mile mě překvapil automat, jen mi neseděl ten chrom na řadičce.