Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ferrari 458 Speciale: Klienti s tučnějšími konty mají přednost!

Aleš Dragoun
Diskuze (7)
Poptávka po Ferrari 458 Speciale je vysoká. A pokud chce klient lepší výbavu, má logicky přednost, protože utratí více.

Éra nepřeplňovaných Ferrari se zřejmě chýlí ke konci. Toho si je vědoma i samotná automobilka. Turbo není ani ve vzpínajících se konících pro běžné silnice žádnou novinkou, jenže v 80. letech minulého věku jej v Maranellu nemontovali kvůli snížení emisí, ale z důvodů prostého zvýšení výkonu. Dokonce i rovnou dvě. Připomeňme jen, že modely 458 Speciale jsou poháněny uprostřed umístěným atmosférickým vidlicovým osmiválcem F136-FB objemu 4,5 l, který dává 605 koní, tedy správně 445 kW v 9000 otáčkách a 605 N.m/6500 min-1.

Slavný výrobce supersportů neprodá auto každému, pečlivě si vybírá. Ovšem v případě tohoto modelu preferuje klienty, kteří si vyberou nějakou tu extra výbavu navíc. Individualizace není problém, ostatně, s webovým konfigurátorem si může hrát i normální smrtelník a trochu se zasnít. Už jste to někdy zkoušeli? Když ale zákazník nezaškrtává v položkách „extras“ dostatečně, můžou mu taky objednávku stornovat. Co na tom, že má zaplacenou zálohu v přepočtu 700 tisíc korun u svého dealera, nebo leasingovky? Podle Tima Marlowa, ředitele Magnitude Finance Ferrari preferuje ty, kteří více utrácejí. Jediným důvodem je ona vysoká poptávka. Zmíněná společnost poskytuje finanční služby na takto drahá auta a sama zájemce tímto způsobem motivuje, aby vůbec svoje vysněné stroje dostali. Žádnou záruku totiž jinak nemají. Ani ferrari se nekupují v hotovosti a zprostředkovateli samotnému z transakce plyne samozřejmě nějaký ten zisk, zadarmo by to nedělal!

Stanou se někdy moderní vozy sběratelskými unikáty? U kupé 458 Speciale i jeho otevřené verze A (Aperta) to určitě bude platit bezezbytku. Druhé jmenované přece vznikne jen 499 kusů v limitované sérii. Už dnes někteří kupují ferrari coby investici do budoucnosti a sběratelský kousek. Proč ne, beztak s nimi málokdo jezdí každodenně. Spekulantům však už byla dávno učiněna přítrž, jedna z nejslavnějších světových automobilek si prostě hlídá, komu své klenoty prodává. Je to ona, kdo tady určuje pravidla.

Je velmi pravděpodobné, že ceny výše zmíněných modelů 458 hned po ukončení jejich produkce půjdou razantně nahoru. Nesplnitelným snem mnoha fanoušků jsou samozřejmě už nyní. A nástupce s turbodmychadlem přijde možná již příští rok.

Aleš Dragoun
Diskuze (7)
24. 11. 2014 18:18
Re: Kdybych to tučné konto
Žluté jsem viděl taky s pruhy a "obyčejná" Italia stojící vedle Speciale vypadala daleko líp.
24. 11. 2014 17:35
Re: Kdybych to tučné konto
Videl som nazivo (rozumej v premavke) jedno cervene a jedno zlte 458 Speciale a obe mali pruhy. Vobec by som nepovedal, ze to auto hyzdia.
24. 11. 2014 17:07
Re: Kdybych to tučné konto
Tím je řečeno jen to,co je napsáno a komu se to nelíbí-dál to jistě znáš.
Avatar - Kolouš
24. 11. 2014 16:19
Re: Kdybych to tučné konto
"Kdybych"... ano, tim je řečeno vse
24. 11. 2014 15:50
Kdybych to tučné konto
měl,tak bych si jednu věc určtitě neobjednal-pruhy,ty podle mě to auto dost hyzdí.Speciale bez nich podle mě vypadá tisíckrát lépe.