Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat 500L Living: Za delší verzi se připlácí 20.000 Kč

David Bureš
Diskuze (3)
Sedmimístné MPV je dostupné ve dvou stupních výbavy. V základu vůz nabízí klimatizaci, šest airbagů nebo Bluetooth handsfree.

Fiat v době zveřejnění ceníku zvýšeného modelu 500L Trekking sliboval, že v horizontu dvou týdnů zveřejní i ceník prodlouženého MPV 500L Living. Nyní tento slib plní, ceny tohoto automobilu začínají na částce 346.900 korun za benzinovou čtrnáctistovku se 70 kW.

500L Living je tak o 20.000 korun dražší než výchozí, o 20 centimetrů kratší 500L ve shodné výbavě Plus. Pravda, ceny 500L sice začínají na 269.900 Kč, v tomto případě se však jedná o základní výbavu Pop, která pro variantu Living není dostupná.

Model Living je možné objednávat pouze ve dvou stupních výbavy. Základem je Plus, pod kterým je u 500L umístěn ještě stupeň Pop.

Plus nabízí dálkové ovládání centrálního zamykání, manuální klimatizaci, nastavitelný volant ve dvou osách, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka s vyhříváním a senzorem teploty, rádio s ovládáním na volantu s koženým věncem, tempomat, šest airbagů nebo Bluetooth handsfree.

Druhý stupeň Lounge za příplatek 40.000 korun přidává elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky, automatickou klimatizaci, světelný a dešťový senzor, elektrochromatické vnitřní zpětné zrcátko, zadní parkovací senzory nebo praktické sklopné stolky na zadní straně předních sedadel.

Za sedmimístnou verzi se u obou stupňů výbavy připlácí 20.000 korun.

Fiat 500L Living je dostupný se čtyřmi motory známými z nabídky pro výchozí 500L. Z těch benzinových je to zmíněná čtrnáctistovka se 70 kW a dvouválec 0.9 TwinAir se 77 kW (59 kW ve verzi na CNG). Turbodiesely zastupuje 1.3 MultiJet (62 kW) a 1.6 MultiJet (77 kW).

Fiat 500L Living – ceny na českém trhu
Motor1.40.9 TwinAir1.3 MultiJet1.3 MultiJet1.6 MultiJet
Převodovka6M6M5M5MA6M
Zdvihový objem [cm3]1368875124812481598
Válce/ventily4/42/44/44/44/4
Největší výkon [kW]7077626277
Největší toč. mom. [N.m]127145200200320
Max. rychlost [km/h]-180165164181
Zrychlení 0-100 km/h [s]-12,515,116,011,8
Komb. spotřeba [l/100 km]-4,84,24,04,5
Cena Plus [Kč]346.900366.900406.900431.900436.900
Cena Lounge [Kč]-406.900-471.900476.900

David Bureš
Diskuze (3)
20. 10. 2013 20:50
Konkurencia nespi
Auticko vyzera dobre a vo verzii living bude urcite aj prakticke ale su tu dva vazne problemy co ho deklasuju. Pri pohlade nan je mi to luto lebo sa mi sktutocne paci.
Prva vec je velmi sebavedoma cena. Druha - mizerne motory. Mam na mysli benzin. Diesel ma nezaujima. Preco tam nedali preboha multiair alebo aspon T-jet? Za to cenovo sa osmelili a je tam cena ako za multiair uz pri 0,9. Keby konkurencia spala tak sa nedivim, ale ona nespi. Meriva ma velmi zaujimave akcne vybavy aj ceny. Mozno trochu viac papa ako tsi alebo ta 0,9. Ale nie o tolko aby ju to deklasovalo...naopak..
17. 9. 2013 07:33
Re: Nenechme se zblbnout mediální masáží...
1.4 T-Jet 88 KW bude v 1.kvartále 2014. :-!

Moje dojmy z jízdy:

Fiat 500L Living 0.9 77 KW TwinAir Plus:

Materiály dobré,ohlučnění taky.Ve dveřích textil.Ja neřídil,ale torzka naladěna velmi dobře i při ostřejší jízdě.Tlumení nerovnosti dobré,jak asfalt,tak kostky.Motor při rozjížděni je slyšet,ale při kvaltech 4,5,6 je tichý a to i kolem 170.Aerodynamika taky dobré odhlučnění.Převapil ten dvouválec,jak je živej.Brzdy dobře brzdí.Řazení nevim,kdyz jsem neřídil a posilovač také ne.Ale jinak dobré.Víko kufru je docela těžké.Start-Stop fungoval rychle.Celkově pozitivní dojem a to včetně motoru.Teď je možnost navigace a zpětné kamery.Living nemá panoramu,což je dobře.Rádio hraje hodně dobře.

Avatar - Ja Prvni 123
16. 9. 2013 22:16
Nenechme se zblbnout mediální masáží...
a běžme se na to podívat.
Já už jsem tu udělal.. a viděl jsem dobře zpracované, solidně vybavené auto "full size".
;-)
Já jsem benzínomilec, takže se mi líbí ta 1.4, ale pro milovníky dieselu ta 1.6 není špatná.
Tohle nebude nikdy auto obchodních zástupců, tím méně managerů.. ale jako normální auto pro normální lidi mi přišlo fajn.
Ještě jsem se v něm nesvezl, ale nečekám velkou změnu proti "krátké" 500L a ta jela opravdu příjemně...