Fiat: Řada motorů na LPG nyní s Euro 5
Panda využívá kombinovaného pohonu na benzín a LPG, přičemž z objemu 1,2 l dává její čtyřválec výkon 51 kW (69 k). Fiat dále nabízí v tomto provedení Grande Punto, modernizované Punto Evo a mini MPV Idea, ty mají pod kapotami čtrnáctistovky s 57 kW (77 k). Bravo se chlubí výkonnějším agregátem stejné velikosti se 66 kW (90 k). Řadu v nejbližší době rozšíří i malá pětistovka, která bude motorizována obdobně jako Panda.
Je dostatečně známo, že provoz na LPG (zkapalněný ropný plyn, dříve nazývaný propan-butan) je čistší a levnější oproti tradičním palivům, což je zajímavé především pro firemní zákazníky. Náklady jsou zhruba poloviční. LPG je uhlovodík, který se získává při rafinaci ropy a neobsahuje škodlivý benzen a olovo. Plynové Fiaty jsou velmi populární nejen doma v Itálii, ale například i ve Francii, kde stát nabízí dotaci 2.000 eur (necelých 50 tisíc Kč). V roce 2009 jich nové majitele našlo v Evropě více než 80 tisíc.
Motory na LPG jsou produktem vlastního vývoje divize FPT (Fiat Powertrain Technologies). Používají hlavy válců s hydraulickými zdvihátky ventilů a ventilových sedel. Systém sání je také upraven, jediná řídicí jednotka zvládá oba druhy paliv. Nádrž na plyn je umístěna místo rezervy v zavazadlovém prostoru. Nejmenší ji mají pochopitelně Panda a 500 (31 litrů), o 3 litry více se vejde do minivanu Idea, původní i faceliftované Punto třetí generace má kapacitu 38 l a Bravo 41 l.
Všechny výše zmíněné vozy turínské automobilky umožňují libovolně přepínat mezi benzinem a LPG. Výhodou je také značný akční rádius: s Puntem Evo ujedete více než 1300 km. Na továrně montované systémy se také vztahují běžné záruky výrobce.