Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Garant: Tak už i modrý oválek garantuje ojetiny

Martin Machala
Diskuze (1)
Se značkovým prodejem ojetých vozů přichází už i modrý oválek.

Na první pohled by to mohlo vypadat, že Ford trochu zaspal dobu. Na českém trhu už totiž prakticky nenajdete velkého hráče, který by se svým vlastním ojetinám nevěnoval (nedávno přibyl Citroen, v tuzemsku už zdomácněl program Das WeltAuto, záložku „Ojeté a předváděcí vozy“ najdete na webu dovozce značky Peugeot, podobná nechybí ani u Renaultu…). Ford jakoby mapoval terén a nechtěl se pouštět do rizika. Není se čemu divit. Na přelomu tisíciletí byl totiž český dovozce jedním z úplně prvních, který to se značkovým „ojetým“ program zkusil. Bez úspěchu. Teď už ale Ford vstupuje do ověřeného a životaschopného teritoria.

Program se týká výhradně značky Ford, limitem je pětileté stáří vozu a maximální nájezd 120.000 km. Vozidlo musí prokázat také kompletní servisní historii (využívána přitom budou vlastní data, nikoliv diskutabilní výstup např. z Cebie), absolvuje též předprodejní prověrku zahrnující pětasedmdesát jednotlivých úkonů. V zásadě nic světoborného, Ford ale nabízí kromě klasické záruky (až dvanáct měsíců, zde již s partnerem CarGarantie) také možnost bezplatné výměny vozu. Do třiceti dnů nebo ujetí tisícovky kilometrů. A jenom jednou, přirozeně.

Program odstartuje prvního října, nejdříve s pěti autorizovanými partnery a dvěma stovkami ojetin. Příští rok však dovozce plánuje zastoupení programu Ford Garant v každém krajském městě, nabídka by přitom měla čítat dvě tisícovky vozů. „Zákazníci mohou využít také služeb našeho značkového financování Ford Credit, využít můžete také našich předplacených servisních balíčků,“ uvedl Jan Laube, generální ředitel českého zastoupení značky Ford.

Martin Machala
Diskuze (1)
21. 9. 2015 14:53
Tadu uz nikdo nic negarantuje
V techto programech se da koupit pekna plecka - bezne jsou bouracky, sice opraveny originalnim postupem, ale uz bez informovani pri prodeji. Dokonce ve smlouvach nekdy byva jak stoji a lezi a potom samozrejme Car Garantie. Uz se ale nepise, ze tuto pojistku si musi kupujici zaplatit sam (podle podminek znacky). Obecne je to spis sluzba jak vykoupit ojetinu od zakaznika, ktery si koupil auto v nasem salonu a prisel si po dalsi nove a stare necha protiuctem. Z toho pak plyne drtiva nabidka firemnich "duselovych" ojetin.