Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford Kuga: Od ledna poprvé pod 600 tisíc (základní cena 582.900,- Kč)

Diskuze (32)
Ceny Fordu Kuga s platností od ledna začínají na 582.900,- Kč. Kompaktní SUV je tak nyní o celých 217 tisíc Kč levnější, než kolik stálo při zahájení prodeje loni v březnu. V ceníku se navíc objevuje nový motor 2,5 Turbo.

Ford Kuga se v loňském roce na českém trhu prodal jen ve 156 kusech (OA+N1). Naproti tomu Volkswagen Tiguan si za stejné období připsal 614 ks. Ford na tuto situaci reaguje snížením cen o 87 tisíc Kč, dohromady se zářijovým zlevněním o 130 tisíc je tak Kuga aktuálně o 217 tisíc Kč levnější než při uvedení na trh.

Novinkou v ceníku je nový motor 2,5 Duratec Turbo. Jedná se o přeplňovaný pětiválec známý například z Focusu ST, zde naladěný na výkon 147 kW. Jediný benzinový agregát v nabídce je o 30 tisíc Kč dražší než odpovídající verze s turbodieselem.

Výbavy zůstávají beze změny. Nižší stupeň Trend obsahuje šest airbagů, ESP, klimatizaci, rádio s CD přehrávačem a konektorem pro externí přehrávač, elektricky ovládaná přední i zadní okna, sportovní sedadla, palubní počítač, kůží potažený volant, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, přední mlhovky a 16palcová ocelová kola.

Nepřehlédněte
Ford Kuga: první jízdní dojmy
Ford Kuga 2.0 TDCi – Kiguan foresterovitý

Titanium je bohatší o dvouzónovou klimatizaci, tempomat, dešťový senzor, sedadla čalouněná v kombinaci kůže/látka a 17palcová litá kola. Cenový rozdíl mezi Trend a Titanium je 65 tisíc Kč.

Připlatit si lze například za střešní ližiny (+ 7.900,- Kč), vyhřívání předních sedadel (+ 10.800,- Kč), parkovací senzory (+ 8.900,- Kč zadní, + 16.900,- Kč přední a zadní), bi-xenonové světlomety (+ 32.900,- Kč) nebo panoramatickou střechu (+ 26.100,- Kč). Metalický lak je za příplatek 13.900,- Kč, kožené čalounění za 39.000,- Kč, respektive 19.500,- Kč ve verzi Titanium.

Ford Kuga - nové ceny na českém trhu (leden 2009)
Motor2,0 TDCi2,0 TDCi2,5 Turbo2,5 Turbo
Převodovka6M 4x26M 4x46M 4x45A 4x4
Zdvihový objem [cm3]19972521
Válce/ventily4/45/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]100/4000147/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]320 (340)/2000320/1600-4000
Max. rychlost [km/h]182180208208
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,610,78,28,8
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,49,910,3
Cena Trend [Kč]582.900,-632.900,---
Cena Titanium [Kč]647.900,-697.900,-727.900,-777.900,-

Přestavba na 4místnou verzi N1 vyjde na 19.900,- Kč.

Diskuze (32)
15. 1. 2009 08:39
KUGa
nu konecne nam krasne zlevnila....mel jsem ji pucenou na vikend...a muzu potvrdit velmi dobre jizdni vlastnosti, prijemny interier (v ramci cenove hladiny) a exteier se me libi az az. Pravda radeij bych tam videl moznost 2,2 tdci....zakladni 2,0 neni spatny...ale preci jen troska vykonu navic neuskodi. 2,5T mame doma v Mondeu...a je to jiny kafe...staci s tim jezdit potichu a poslouchat zvuk pri jemnych rozjezdech motoru a clovek je jak v jine dimenzi (oproti dieslum atd.) a nebo radne vytocit a...no :-)
15. 1. 2009 08:05
Ford? - nebrat
Osobně jsem se přesvědčil o kvalitách Fordu. Nyní jdou na to chytře, Kugou rozhodně vylepšili design i techniku...ale ve vylepšení kvality z osobních zkušeností nevěřím. Měl jsem již 2kousky fordu a stačili mi na celý život. Poté jsem si převzal po šéfovi starší Toyotu Corolu a nyní jezdím 2 rokem opět starší Hondu CRV 2,0VTEC ES 04 a servis používám pouze na výměny olejů , filtrů a pneu - problémy žádné neřeším. Osobně mám tedy s Japonci dobré zkušenosti a na evropské auto mně již nikdo nenachytá (především díky předraženým servisům).
15. 1. 2009 08:02
Re: Jako Fusion
uvažoval jsem o tom, než kugu, radši cx-7, focus je za stejny prachy jako octavka tak nevim, zase zaruka 7 let je fajn
Avatar - Ham.
14. 1. 2009 23:08
Re: Už není jenom hezká ale i levná.
Ta 1,6 pro volvo, mondeo, smax vyráběná v Irsku a navržená pro kvalitní produkci evropského Fordu bude dobrá. Toho americkýho čvachty 3,5 litrovýho bych se ani klackem nedotkl.
14. 1. 2009 22:08
Re: Zrudicka
To by nepomohlo :-(