Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford míří do Frankfurtu s Pumou v plné palbě. Co výbava Titanium X nabídne?

Ondřej Mára
Diskuze (8)

Frankfurtský autosalon se nenese jen v duchu nových konceptů a modelů, ale také nových vrcholných výbav.

Stejně jako Škoda s modely Scala a Kamiq Monte Carlo, i Ford si vybral blížící se frankfurtský autosalon k prezentaci vrcholné výbavy svého malého crossoveru Puma. Nová Puma Titanium X doplní výbavu ST-Line X, představenou již před pár měsíci, a přihodí bohatší výbavu i pár stylistických detailů, jako jsou třeba 18palcová kola s deseti paprsky a lakováním v odstínu Pearl Grey.

Kromě toho se bude exteriér vrcholného provedení Titanium X odlišovat i řadou leskle černých doplňků zdobených chromováním, čehož si lze všimnou především na masce chladiče a předních mlhových světlometech. V podobném duchu jsou pak vyzdobeny i prahové lišty, které vozu přidávají na dospělosti. Do zrcátek v barvě karoserie byla ukryta světla, aktivovaná po otevření karoserie, a v zadní části stojí za pozornost například výrazná ochranná liště nárazníku ve stříbrné barvě.

Po nastoupení do kabiny umocňuje luxusní dojem například kůží čalouněný volant, nebo imitace dřevěného obložení kolem přístrojového štítu a za obrazovkou infotainmentu. Nechybí ani bezdrátové nabíjení telefonu, audio-systém B&O s 10 reproduktory a výkonem 575 W nebo elektricky ovládané víko kufru, které lze otevřít i bezdotykově.

Interiér Pumy Titanium X však není jen o luxusu, ale také o praktičnosti. Ford se například chlubí sedadly s masážní bederní opěrkou, která jsou v tomto segmentu použita poprvé. Za zmínku však stojí i potahy sedadel, která se dají stáhnout a vyprat. To rodičům malých dětí jistě ušetří spoustu práce, peněž i rozčilování.

Video se připravuje ...

O výkon se bude starat 1.0 litrový tříválcový motor EcoBoost, který bude dostupný ve variantě 92 kW (125 k) a 114 kW (155 k). Motor je navíc doplněn o mild-hybridní systém se startér/generátorem o výkonu 11,5 kW (BISG), který je schopen shromažďovat energii vznikající při brzdění či jízdě na volnoběh. Energie je ukládána do lithium-iontových baterií a v případě potřeby může pohánět buď příslušenství vozu, nebe elektromotor asistující motoru spalovacímu.

Po bezpečnostní stránce umí nová Puma ve výbavě Titanium X nabídnout například systém rozpoznávání dopravních značek, adaptivní tempomat s funkcí stop & go, systém udržení v jízdním pruhu nebo předkolizní asistent s detekcí chodců.

Ondřej Mára
Diskuze (8)

Doporučujeme

7. 9. 2019 09:56
Re: pekne
Mám to přesně naopak, Focus i Fiesta za mě OK, u Pumy pořád hledám úhel ze kterýho se mi to auto začne líbit a pořád nic Když už bych chtěl svýho Focuse vyměnit za něco oplastovanýho s vyšší světlostí, tak je tu Focus Active, nebo emigrovat ke Kie a jejímu Xceedu.
Avatar - 3_diamanty
6. 9. 2019 22:40
pekne
na rozdiel od focusu ci fiesty je toto fakt vizualna parada :yes:

puma bude opat selmou ako sa patri... akurat nam kusok uz povyrastla ;-) ... vrrrrrrrrrrr :yes:
Avatar - Beefcake
6. 9. 2019 19:41
Ford
Dnes som si zajazdil v kopcoch Mallorky (zapad a sever) s Focusom jednu, ci dve generacie starym s "obycajnou" 1.6 atmosferou a manualom a to auto chodi fakt vyborne. Ziadne turbo, nic nebolo treba. Tri osoby v aute plus neskor grcajuce dieta. Brzda boli skor vsetci ostatni.
Co ma prekvapuje, je tam uplne minimum dizlov a dost hybridov. Zato jeden rendlik hdi dymil ako z komina.
Avatar - hugino
6. 9. 2019 15:57
FORD
Po novej Kuge druhý veľmi pekný Ford.Avšak všetko bude závisieť od ceny a kedže Focus je dosť drahý tak mám obavy že aj tieto dva nové modely budú drahé.Ford sa dviha a to je len dobre až na to že mi chýba benzínový turbo štvorvalec napr. ako bol 1.5 Ecoboost. :yes: