Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford S-Max Concept: Aston Martin pro sedm

Jan Mička Jan Mička 28. 8. 2013 • 22:21
54
34
Zobrazit náhledy (54)
Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept Ford S-Max Concept
Ford ve Frankfurtu představí budoucnost sportovního MPV S-Max. Pouze o designu to ale nebude.

V březnu to bylo sedm let od představení sportovního MPV Ford S-Max. Jeho modernizace již sice proběhla, i ta už má ale na krku tři roky. Blížící se autosalon ve Frankfurtu je proto výbornou příležitostí k nastínění jeho blízké budoucnosti.

Tvary konceptu se podrobily nejnovější evoluci designového jazyka Kinetic. Přídi dominuje charakteristická maska chladiče, protáhlé světlomety a dynamicky vyhlížející nárazník. Oproti současné verzi je koncept nového S-Maxu nižší a svalnatější. Na první pohled to trochu vypadá, že před sebou máme Aston Martin pro sedm cestujících.

V interiéru je stylově uklizeno. Středová konzola se omezila pouze na ovládání klimatizace a rádia, nastavení všeho ostatního probíhá skrze obrovský dotykový displej systému Ford Sync. Klasické budíky také nečekejte, veškerá zobrazení obstarává elektronika. Celkový design přístrojové desky vypadá famózně. Doufáme tedy, že se toho do produkční verze dostane co nejvíce.

Pod kapotou konceptu najdeme benzínový čtyřválec EcoBoost o objemu 1.5 litru. Nový motor má výkon 133 kW v 6000 otáčkách za minutu a točivý moment 240 Nm. Jednotka v budoucnu nahradí stávající šestnáctistovku o výkonu 132 kW.

Související články

Témata
16. 9. 2013 10:36
Re: Nejlepší MPV, který jsem kdy jezdil
Připojuju se k diskusi a musím potvrdit, že S MAX opravdu klame tělem. Uvnitř je místa na rozdávání, takže pokud jsme celá rodina 2 dospělí, 2 děti a pes, tak je radost kamkoli cestovat. Moje zkušenost s dieselem 2,0 120kW a poweshiftem (nebyl jsem vždy na diesel) je velmi pozitivní . . .výborná dynamika vozu (víme, že to není žádný drobeček sám o sobě) při plném naložení, řazení jde jako po másle a to vše při rozumné spotřebě (v kombinaci 7,1l, město 70%). . .a řízení je naprosto bez chyby.A verze Titanium S v bílé na 18" je velmi pěkná kombinace podrthující samotný velmi povedený design vozu . . . a ten kufr je prostě paráda.A to jsme původně chtěli SUV s pohonem 4x4, když jezdíme do "Opičích" hor, ale S Max nás jednoduše okouzlil :-)
29. 8. 2013 11:37
Re: Pěkný..ale..
Chodbove zpravy tvrdi, ze by byt mela.
Avatar - Jaros71
29. 8. 2013 10:27
Pěkný..ale..
Moc se mi to líbí..ale design není všechno.
Pokud bude i verze 4*4 tak ho beru.
Jinak musím do nějakého SUV.. ;-)
29. 8. 2013 08:25
Re: Nejlepší MPV, který jsem kdy jezdil
Vesel, on S-max klame tělem, on jen vypadá nižší, ale přitom nižší není. Kočárek se vejde v pohodě, vyzkoušeno.
29. 8. 2013 08:17
Re: Bohužel
mam uz najeto 3 tisice km v S-maxu s 1.6 EB a rozhodne ten motor nejede na hranici svych moznosti, naopak si s autem pohrava. Pro pohodovou klidnou rodinou jizdu neni potreba prekracovat 2 tisice otacek. Pokud podradim o jeden nebo dva stupne, je dynamika mnohem lepsi nez v nafte a motor neumira ani v 6ti tisicich otackach.
Dovolena probehla v horach s nalozenym autem a ani jednou jsem nepocitil nedostatek vykonu. Je potreba si uvedomit, ze S-Max s 1.6 EB je o 100 Kg lehci nez TDCi. Dale nebudu muset resit filtr pevnych castic, davat so pozor na dobrou a vetsinou i drazsi naftu atd.
Spotreba : 8.6 l/100. S naftou bych jezdil kolem 7, I kdyby byl rozdil dva litry, sel bych do benzinu.
Takze nejdriv doporucuji vyzkouset a neplacat hlouposti.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku