Ford v USA po čtyřech letech opět prodá přes 2 miliony

Od roku 2007 žádná automobilka v USA nedosáhla takového výsledku.
Ačkoliv se celoroční statistiky ještě neuzavřely, již nyní je jasné, že Ford v USA prodal za rok 2011 víc než 2 miliony aut – poprvé od krizového roku 2007.
Tehdejší výsledek Fordu byl také posledním, kdy některá značka na americkém trhu prodala z rok přes 2 miliony nových aut. Modrý ovál je tedy co do prodejních výsledků nejzdravější automobilovou značkou v USA.
Výsledky za období leden-listopad vykazují výrazný růst o 17,7 %. Druhé americké značce koncernu Ford, Lincolnu, se tolik nedaří – meziročně dosahuje ztráty 0,7 %.
Ford v USA spoléhá na široké portfolio, které zahrnuje Fiestu, Focus, sedan Fusion (americká obdoba Mondea), velký sedan Taurus, Mustang a pětici SUV crossoverů (Escape, Edge, Explorer, Flex a Expedition).