Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

František Neuman se stal novým ředitelem značek Citroën a DS v Česku

František Neuman se stal novým ředitelem značek Citroën a DS v Česku

František Neuman se stal novým ředitelem značek Citroën a DS v Česku Zdroj: acz

redakce AUTO.CZ
Diskuze (9)
Novým ředitelem značek Citroën a DS na českém trhu je od 1. prosince dosavadní obchodní šéf František Neuman (51).

František Neuman nahradil Oliviera Parryho, který nově řídí celé zastoupení Peugeotu a Citroënu. Značku Peugeot povede bývalý šéf prodeje Marco Venturini.

Marketing Peugeotu, Citroënu a DS bude řídit dosavadní marketingová ředitelka Martina Bedrnová. Parry zároveň jmenoval dosavadního technického ředitele Peugeotu Milana Šalamouna (59) ředitelem pro servis a náhradní díly značek Peugeot, Citroën a DS a bývalého regionálního fleetového manažera Jaromíra Heřmanského (37) ředitelem pro firemní zákazníky a ojeté vozy všech tří značek.

Peugeot zvýšil v Česku letos do září prodej o procento na 5477 aut a patří mu šestá příčka na trhu. Citroënu klesl prodej o čtyři procenta na 4311 vozů a je jedenáctý.

Vstoupit do diskuze (9)