Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Accord 2006: za více peněz více muziky

Ondřej Láník
Diskuze (26)
Sportovně střižený sedan a prostorné kombi poprvé představené na podzim v roce 2002 se v minulém roce ve Frankfurtu ukázalo v novém a nyní se dostává na český trh.

Sportovně střižený sedan a prostorné kombi poprvé představené na podzim v roce 2002 se v minulém roce ve Frankfurtu ukázalo v novém a nyní se dostává na český trh.

Oba modely, které patří ve střední třídě mezi absolutní špičku, dostaly v rámci inovace nový přední i zadní nárazník a modifikována byla též kapota motoru. Na masce chladiče přibylo více chromu, kombi má nové prahové nástavce, design koncových světel, jiné řešení střešního spojleru a nové střešní lyžiny, které jsou podstatně delší než ty předchozí. Lehké modifikace dostal i interiér, za všechny jmenujme nový volant.

Standardem všech modelů je nyní stabilizační systém VSA a konečně také multifunkční informační displej.

Pro motor 2.4 bude v nabídce též automatická převodovka, zážehový motor 2.0 i-VTEC je nově vybaven elektronickým pedálem plynu a vznětový motor 2.2 i-CTDi je dodáván výhradně s šestistupňovou manuální převodovkou, místo dosavadní pětistupňové.

Ceny jsou vyšší o 10 až 20 tisíc korun, ale nabízená protihodnota navýšení více než vyvažuje.

Ondřej Láník
Diskuze (26)
4. 2. 2006 15:42
Re: COP NA ANTÉNĚ
Je to ovšem nepochybně oficiální prezentace...
4. 2. 2006 14:39
Re: COP NA ANTÉNĚ
Designově nepochybně... já se teď koukal na fota nahoře... no nemůžu tomu věřit... Přitom Honda umí motory, podvozky, má to uvnitř sportovní šmrnc... nechápu, tu kastli... zejména to combi... z toho jsem hodně... rozpačitej.
4. 2. 2006 13:49
Re: COP NA ANTÉNĚ
Píšeme o střední třídě. Tak předevsím Apoštol. Je novej, tak to není zcela regulérní souboj... ovšem Mondeo... auto, které za rok končí myslím ukazuje jasně jak se to tu před lety dělalo. Ještě dnes nenajdeš kaz. 407 je jasná. Laguna jakbysmet... je na konci života a v konfrontaci vede o pět let.
4. 2. 2006 12:47
COP NA ANTÉNĚ
Evropa se svou kulturní a estetickou tradicí má nabídnout co světu, ale zejména má v aktuální souvislosti nabídnout co sama sobě. Samozřejmě, že když ti zbouchaj topinkovač někde za oceánem a ty koukáš na šikmý logo, jsi trochu nejistej. Jsi o to víc nejistej, o co hlouběji vnímáš krásy Evropy kolem sebe. Koneckonců, co se týká aut... podívej se sto let tady nazpátek... dostaneš závrať z krásy. A tak tě může těšit, že když tu chce někdo usadit svý děti, přizpůsobuje se evropskému vkusu. To, že současná evropská produkce je tři roky napřed ti nemusí moc vadit... pokud tedy nejsi detailista. Měl bys ovšem být. Žiješ jen jednou... tak ten život naplň po okraj... též krásou. P.S. Accord je tolik evropskej... že se asi moc v Japonsku ani líbit nemůže... nechtěl bych se jednou ráno vzbudit a koukat na Apoštola s copem na anténě...