Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Accord Crosstour: Pětimetrový crossover jen se šestiválcem

Ondřej Láník Ondřej Láník 5. 11. 2009 • 09:35
81
27
Zobrazit náhledy (81)
Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord Honda Accord
Novým přírůstkem v nabídce americké Hondy je crossover Accord Crosstour. Designový mix liftbacku, kupé a SUV se začne prodávat s jediným motorem a pohonem předních nebo všech kol.

Sama automobilka o novince mluví jako o CUV (Crossover Utility Vehicle), ale v podstatě se jedná o netradiční a na evropské poměry dost velký liftback s ambicí stát se excentrickou vlajkovou lodí zámořského modelového portfolia Hondy.

Agresivní design předních světlometů kopírují i mlhovky, umístěné v nárazníku pod nimi. Linie bočních oken směrem dozadu mírně stoupá, stejně jako prolisy. Střecha se naopak velkoryse klene nad velkým interiérem. Záď s dlouhou výklopnou stěnou někomu může připomínat dražší, luxusnější, ale téměř stejně velké BMW 5 Gran Turismo. Lomení skla zadních dveří a spoiler na hraně víka pak odkazují na současné provedení Civicu. Některá tvarová řešení jsou přejata z konceptu Acura ZDX, který také spěje k sériové výrobě.

Celkové vnější rozměry vozu jsou 4999 x 1669 x 1897 mm, rozvor měří 2794 mm.

Pod kapotu se nakonec nedostanou žádné čtyřválce, ale zatím jediný vidlicový šestiválec 3,5 i-VTEC. Ten dává nejvyšší výkon 199 kW při 6800 min-1 a točivý moment s maximem 339 Nm při 5000 min-1. Standardem je jen pětistupňová automatická převodovka, k dispozici je verze s pohonem předních nebo všech kol. Základní provedení má sedmnáctipalcová kola s pneumatikami 225/65 R17, vyšší specifikace pak o palec větší s pneumatikami 225/60 R18.

Ceny v USA začínají na necelých 30 tisících dolarech, což je asi o 4 tisíce USD vyšší suma než za americký Accord se stejným motorem.

Související články

Témata
Avatar - twistedTSD
6. 11. 2009 16:11
Re: no to snad ne!
jo kez by to byl jen sen...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2009 15:20
Re: no to snad ne!
Asi chce mít Honda další cenu v americe. Nejhnusnější auto roku 2010.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2009 15:17
Re: Design
Klasika, opět slovák, opět vymaštěné kecy o designu škodovek pod článkem k Hondě >:D Málem jsem se tu zhroutil smíchy, ani jedním slovem Hondu neohodnotí, ale škodu dvaceti, přitom se ho na to nikdo neptal a je to naprosto zcestné! Já nejsem žádný škoda fanatik, ale toto mě baví. Co druhý slovák plive bláto na design škodovek... Fakt nechápu. Jo a měl jsem na mysli žvásty uživatele misiak.
6. 11. 2009 14:08
Re: no to snad ne!
to se ti jenom zdá >:-[]
6. 11. 2009 14:07
Re: Design
>:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud