Honda pro rok 2019 přiostřila CBR500R
Honda uvedla model CBR500R spolu se spřízněnými modely CB500F a CB500X v roce 2013 jako motocykl, který je ideálním strojem pro začátky za řídítky kapotovaných supersportů.
Kombinace atraktivního designu se spolehlivou pohonnou jednotkou a přívětivým podvozkem tomuto modelu zajistila úspěch u zákazníků a první výraznější modernizace přišla až pro modelový rok 2016. Tehdy došlo na první úpravy designu i techniky. Pro sezónu 2019 si Honda připravila druhou výraznější modernizaci CBR500R. Ta přináší zdokonalení techniky i atraktivnější design.
Motocykl, jehož základem je ocelový rám, se ve svém nejnovějším provedení může pochlubit dvouválcem o objemu 471 cm3, poskytujícím nově o čtyři procenta vyšší výkon i točivý moment v rozmezí od tří do sedmi tisíc otáček. Za tímto zlepšením stojí úpravy v časování sacích i výfukových ventilů spolu s novým výfukovým systémem.
Model CBR500R ovšem i nadále disponuje nejvyšším výkonem 35 kW (47,6 k) při 8600 min-1 a točivým momentem 43 N.m při 6500 min-1. Tyto prostřednictvím míří prostřednictvím nové antihoppingové spojky a šestistupňové převodovky k zadnímu kolu.
Modernizace se vedle pohonné jednotky projevuje i přepracovaným odpružením předního a zadního kola, kompletním LED osvětlením a přepracovaným LCD přístrojovým displejem se zobrazením zařazeného rychlostního stupně a indikátorem vhodného řazení.
K identifikaci CBR500R modelového roku 2019 pak může pomoci i přiostření vzhledu ve stylu modelu CBR1000RR Fireblade a jezdci ocení i sportovnější jízdní pozici za novými řídítky.
Honda CBR500R s rozvorem kol 1410 mm, celkovou délkou 2080 mm, šířkou 755 mm a výškou 1145 mm má sedlo ve výšce 785 mm. Stroj na 17palcových kolech s pohotovostní hmotností 192 kg je vhodný i pro držitele řidičského oprávnění kategorie A2. Na trh míří provedení modelového roku 2019 v barevných provedení pojmenovaných Matt Axis Grey Metallic, Grand Prix Red a Pearl Metalloid White.