Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nová a ostřejší Honda CBR650R nahrazuje CBR650F

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 21. 11. 2018
45
Zobrazit náhledy (45)
Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R Honda CBR650R
Honda CBR650R v nabídce své značky střídá model CBR650F. Novinka má představovat ideálního společníka do každodenního provozu a také pro občasné výlety na závodní okruhy.

Honda CBR650F vstoupila na trh v roce 2014 a téměř ze všech testů vycházela jako příjemný stroj, s nímž je radost vyrazit na krátkou projížďku i delší výlet. Nový model CBR650R chce jít ve stopách svého předchůdce, ale zároveň má nabídnout o něco sportovnější styl i jízdní projev.

V případě stylu sází novinka na jistotu a jde ve stopách modelu CBR1000RR Fireblade, jemuž se přibližuje svým designem a to především v oblasti předních partií s novým děleným světlometem.

Základem novinky je ocelový rám, v němž je zavěšen kapalinou chlazený řadový čtyřválec s rozvodem DOHC o objemu 649 cm3, který disponuje nejvyšším výkonem 70 kW (95 k) při 12.000 min-1 a točivým momentem 64 N.m při 8500 min-1. Tyto hodnoty míří k zadnímu kolu prostřednictvím šestistupňové převodovky s antihoppingovou spojkou.

Podvozek modelu CBR650R využívá vpředu upside-down vidlici Showa SFF a vzadu je hliníková kyvná vidlice s tlumičem Monoshock s nastavitelným předpětím s deseti úrovněmi nastavení. Brzdový systém tvoří vpředu kotouče o průměru 310 mm v kombinaci s radiálními čtyřpístkovými třmeny a vzadu je kotouč o průměru 240 mm s jednopístkovým třmenem. Standardem je samozřejmě ABS. Kola obouvají pneumatiky o rozměrech 120/70 ZR17M/C vpředu a 180/55 ZR17M/C vzadu.

Novinka se od svého předchůdce vedle nového designu a přepracované techniky liší i pozicí jezdce. Ta je se sedlem ve výšce 810 mm, řídítky posunutými o 30 mm vpřed i níž a stupačkami umístěnými o 3 mm více vzad a o 6 mm výše znatelně sportovnější.

Honda CBR650R s rozvorem kol 1450 mm má celkovou délku 2130 mm, šířku 750 mm, výšku 1150 mm a pohotovostní hmotnost 207 kg. Na evropský trh tento model míří ve dvou barevných provedeních, z nichž tomu prvnímu vládne červená barva a tomu druhému matná čerň.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku