Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda rozšiřuje svou nabídku terénních modelů CRF o dvojici novinek

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 25. 5. 2018 • 23:10
40
1
Zobrazit náhledy (40)
Honda CRF250RX Honda CRF250RX Honda CRF250RX Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF250R Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450L Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450RX Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R Honda CRF450R
Honda již nyní představuje svou rodinu motokrosových speciálů a endur pro modelový rok 2019. Nabídku rozšiřuje o enduro CRF450L a cross-country model CRF250RX.

Honda představila motokrosový speciál CRF450R i sesterský cross-country model CRF450RX v létě roku 2016 jako stroje zcela nové generace, sdílející se svými předchůdci prakticky jen označení.

Pro letošní sezónu byly tyto modely lehce upraveny a do sezóny 2019 mají zamířit opět v přepracované podobě. V případě motokrosového CRF450R vyzdvihuje Honda změny provedené na čtyřtaktním jednoválci o objemu 449,7 cm3, které mírně zvyšují jeho výkon i točivý moment.

Novinkou ve výbavě je třístupňový HRC Launch Control, upravené odpružení i přední brzda, snížení hmotnosti o 0,9 kg a řídítka stavitelná do jedné ze čtyř pozic. Prakticky stejné změny se týkají i modelu CRF450RX.

Zásadní novinku ovšem představuje Honda CRF450L, vycházející přímo z modelu CRF450R. Písmeno L v názvu je zkratkou pro Legal a má odhalovat, že tento model představuje enduro, které je schváleno pro běžný silniční provoz.

Novinka se tak vedle svého názvu od výchozího motokrosového speciálu liší i vzhledem, za což vděčí instalovanému přednímu i zadnímu osvětlení, ukazatelům směru, zpětným zrcátkům a držáku registrační značky.

Srdcem modelu CRF450L je čtyřtaktní jednoválec, na jehož vývoji spolupracovalo i závodní oddělení HRC. Motor o objemu 449,7 cm3 splňuje emisní normu Euro 4 a Honda vyzdvihuje servisní interval 32.000 km. S motorem spolupracuje šestistupňová převodovka.

Honda CRF450L má rozvor kol 1500 mm, celkovou délku 2280 mm, šířku 825 mm a výšku 1260 mm. Stroj o hmotnosti 130,8 kg má vpředu 18palcové a vzadu 21palcové kolo. Sedlo je zde ve výšce 940 mm.

Honda se vedle čtyřistapadesátek zaměřila pro modelový rok i na menší motokrosový speciál CRF250R. Ten se může pochlubit stejnými úpravami jako CRF450R a především novým sourozencem v podobě cross-country modelu CRF250RX, odlišujícím se především větší palivovou nádrží o objemu 8,5 litru a upraveným nastavením odpružení i úhlem řízení.

Čtvrtlitrová novinka má ve svém rámu z hliníkové slitiny uložen kapalinou chlazený DOHC jednoválec o objemu 249,4 cm3, jehož výkon Honda podobně jako sesterských modelů neuvádí.

Honda CRF250RX má rozvor 1486 mm, celkovou délkou 2185 mm, šířku 827 mm a výšku 1262 mm. Podvozek stroje o hmotnosti 111 kg se pyšní přední obrácenou vidlicí Showa, zatímco vzadu je použito odpružení Showa Pro-Link. Standardem je vpředu 21palcové kolo a 18palcové kolo vzadu.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly
25. 5. 2018 10:58
Blbosti
Radši zde pište jen o autech a motorky nechte jiným stránkám, protože tohle: "Stroj o hmotnosti 130,8 kg má vpředu 18palcové a vzadu 21palcové kolo. " Nemůže napsat někdo kdo o motrkách něco ví. :no: Jasný je to jen chyba ale stejně je ten článek o ničem.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku