Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda snížila plošně ceny modelů Jazz a Civic o 30 až 60 tisíc Kč

Ondřej Láník
Diskuze (23)
Zákazníci Hondy se asi cítí jako na houpačce. Ceny kolísají od atraktivních k nerealisticky vysokým a zase zpět. Nyní přichází to lepší období.

Malý Jazz je levnější než v době uvedení na trh (listopad 2008), ceníkové ceny Civicu 09 se vrací na předkrizovou úroveň cen, ale další zvýhodnění je posunuje na ještě zajímavější hladinu.

Jazz

Po krizovém zvýšení cen nejmenší Hondy se ceny Jazzu vrací na úroveň při uvedení na trh, proti cenám dosud platným jde o snížení v řádu 30 (sleva u 1,4 Exclusive) až 50 tisíc Kč (sleva u 1,2 Trend). Do ceníku znovu našla cestu verze S za 299.900,-Kč.

Základní provedení má v rámci třídy relativně vysokou cenu, nabízí za ni ale bohatou výbavu. Standardem je šest airbagů, centrální zamykání, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná zpětná zrcátka, dělená zadní sedadla a, jak bývá u Hondy zvykem, i metalický lak. Chybí rádio a klimatizace. Naopak v ceně všech provedení Jazzu aktuálního modelového roku je stabilizační systém.

Nepřehlédněte
PŘEDSTAVUJEME Honda Jazz: Zůstává sám sebou

Výbava Trend je teď jen o 30 tisíc dražší, ale přidává navíc manuální klimatizaci, rádio s CD a MP3 přehrávačem, dálkový ovladač centrálního zamykání, vyhřívání zpětných zrcátek a dveřní kliky a kryty zpětných zrcátek lakované v barvě vozu.

Honda Jazz - ceny na českém trhu (říjen 2009)
Motor1.2 i-VTEC1.4 i-VTEC1.4 i-VTEC i-Shift
Zdvihový obj. [cm3]119813391339
Válce/ventily4/44/44/4
Převodovka5M5M6A
Nejvyšší výkon [kW/min-1]66/600073/600073/6000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]114/4900127/4800127/4800
Max. rychlost [km/h]177182180
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,611,413,6
Komb. spotřeba [l/100 km]5,35,45,3
Cena S [Kč]299.900,---
Cena Trend [Kč]329.000,---
Cena Comfort [Kč]-369.000,-399.000,-
Cena Sport [Kč]-399.000,--
Cena Exclusive [Kč]-449.000,--

S provedením Comfort zákazníci získají silnější motor a za příplatek také automatizovanou převodovku. Tento stupeň výbavy obsahuje automatickou klimatizaci, sportovní čalounění interiéru, směrovky integrované do zpětných zrcátek, dvojité dno zavazadlového prostoru nebo například elektricky sklopná zpětná zrcátka.

Verze Sport pak přidává sportovní nárazníky, boční ochranné lišty, přední mlhovky, 16palcová litá kola a zatmavená zadní boční skla.

Nejvyšší výbava Exclusive má proti Comfort navíc přední mlhovky, elektrické stahování zadních oken, tempomat, dešťový senzor, panoramatickou střechu, kožený volant a hlavici řadicí páky a konektor USB pro připojení externího přehrávače k audiosystému.

Civic

Ceníkové ceny se snížily na úroveň, které bylo dosaženo loni v období s velmi silnou korunou. Dnes je k níže uvedeným cenám možno započíst zvýhodnění, které Honda aktuálně nabízí. Máte možnost buď snížit cenu o 20.000,-Kč nebo využít bonus 35.000,- Kč pro nákup originálního příslušenství. Navíc Honda zdarma rozšiřuje záruku na 5 let.

Ceník začíná loni uvedenou motorizací 1,4 i-VTEC, která je nyní k dispozici za 399.900,-Kč s výbavou Comfort.

Základní výbava Comfort přitom obsahuje šest airbagů, ABS, stabilizační systém VSA a kotoučové brzdy na všech kolech. Z komfortních prvků zahrnuje automatickou klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, vyhřívaná a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, autorádio s CD/MP3 a ovládáním na volantu a palubní počítač. Manuální převodovka má ukazatel řazení pro ekonomickou jízdu, převodovka i-Shift zase asistent pro rozjezd do kopce. Za metalický lak se nepřiplácí.

Honda Civic - ceny na českém trhu (říjen 2009)
Motor1,4 i-VTEC1,4 i-VTEC i-Shift1,8 i-VTEC1,8 i-VTEC2,2 i-CTDi
Zdvihový obj. [cm3]13391339179917992204
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Převodovka6M6AM6M5A6M
Nejvyšší výkon [kW/min-1]73/600073/6000103/6300103/6300103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]127/4800127/4800174/4300174/4300340/2000
Max. rychlost [km/h]177177205197205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13158,9118,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,95,76,77,35,3
Cena Comfort [Kč]399.900,-429.000,-439.000,-469.000,-509.000,-
Cena Sport [Kč]--469.000,-499.000,-539.000,-
Cena Executive [Kč]--519.000,-549.000,-589.000,-

Verze Sport přidává přední mlhová světla, alarm, tempomat, kůží potažený volant, dešťový senzor, parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, konektor USB k autorádiu a litá kola.

V nejvyšším stupni výbavy Executive pak nechybí duální klimatizace, xenonové světlomety, panoramatická střecha a na přání může být interiér čalouněný kůží.

Civic Type S a Type R

Atraktivní cenovky se vrátily i pro třídveřové Hondy Civic Type S a Type R. Nejde sice o historicky nejnižší částky, ale i tak se pozice sportovních Hond díky slevě 50 až 60 tisíc korun vylepšuje.

Výbava Type S přibližně odpovídá verze Comfort u modelu Civic 5D. Type R má navíc dvouzónovou klimatizaci, parkovací senzory vzadu, sportovní podvozek, dešťový senzor, osmnáctipalcová kola místo sedmnáctipalcových nebo xenonové světlomety.

Honda Civic Type S a Type R - ceny na českém trhu (říjen 2009)
ModelType SType SType R RaceType R Plus
Zážehové motory1,8 i-VTEC2,2 i-CTDI2,0 i-VTEC2,0 i-VTEC
Zdvihový objem [cm3]1799220419981998
Válce/ventily4/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]103/6300103/4000148/7800148/7800
Nejvyšší toč. mom. [Nm/ot/min]174/4300340/2000193/5600193/5600
Max. rychlost [km/h]205205235235
Zrychlení 0-100 km/h [s]8,98,66,66,6
Komb. spotřeba [l/100 km]6,65,29,19,1
Cena [Kč]469.000,-539.000,-609.000,-639.000,-

Ondřej Láník
Diskuze (23)
Avatar - theolli
2. 10. 2009 20:15
Re: Stále vela
Co vydrží Golf,Focus a co Honda! Tam je rozdíl který platíš!
Avatar - Katikakus
2. 10. 2009 16:47
Re: Já se projel
1.8 stoji 439 tis.
2. 10. 2009 11:40
Re: Já se projel
mno nevim, proti Civicu ani ani slovo, do doby nez vidim cenik... a davat za 1,8 500 papuchu? za 550 se da sehnat Impreza 2,0D a to je vyrazne vice muziky nez Civic, tak nevim no....
1. 10. 2009 09:10
Re: Stále vela
Já v nich vídám z velké části řidičky.
Avatar - saldy
1. 10. 2009 01:12
Já se projel
letos v létě v civicu 1.8.Uvažoval jsem o něm, protože mě zaujala akce 100t sleva, byla to verze před faceliftem(i tak to byl ranec,dýzl by se přehoupl přes 500t).Futuristický kokpit mě příjemně obejmul a po rozjezdu jsem ho již vůbec nevnímal, jede to skvěle, interier může na někoho působit ztísněně a výhled vzad je špatný, to je asi jediné mínus co mě napadá, no nakonec bych musel ještě připlatit za některé doplňky a prodejce trval na alespoň ročním lízingu, nakonec jsem od toho ustoupil.Je ale pravda, že se v tomto autě prohánějí často padesátníci, to auto musí mít v sobě něco, co jim imponuje.