Honda v Ženevě 2005
Civic Concept
Studie pětidveřového hatchbacku Civic Concept prozrazuje, že nešlo o plané sliby, stylisté sportovní, ale designově dost konzervativní značky se nebývale odvázali a prototyp, který by se měl od sériového modelu lišit jen v detailech, má téměř profil kupé, maskované zadní dveře a hi-tech vzhled. Honda si brousí zuby na prémiový segment nižší střední třídy reprezentovaný Audi A3 a BMW 1 a slibuje turbodiesel 2.2 i-CTDi, bohatou standardní bezpečnostní výbavu včetně šesti airbagů, VSA a špičkové jízdní vlastnosti. Sériová podoba bude k vidění za půl roku ve Frankfurtu a prodej začne zkraje roku 2006.
Legend
Japonci sice prezentovali vůz Legend jako koncept, ale ve skutečnosti jde o vůz, který již v současnosti brázdí americké (jako Acura RL) a japonské silnice. Tento sportovní sedan namířený proti Audi A6 a BMW 5 se pyšní, jak bývá u Hondy zvykem, značně nadprůměrným výkonem 221 kW pocházejícím ze zážehového šestiválce 3.5 VTEC, velmi vyspělým systémem pohonu všech kol Super Handling AWD, neméně propracovaným systémem nočního vidění a celou řadou dalších „vychytávek“, které by se měly všechny objevit i v evropské specifikaci. Na některých evropských trzích by se mohl Legend objevit ještě před koncem roku, ve zbytku pak zkraje roku 2006.
FR-V Concept
Belgické oddělení Hondy pro náhradní díly si pohrálo se sportovně vyhlížejícím šestimístným MPV FR-V a osadilo jej celou řadou atraktivních doplňků, řada z nich by se měla co nevidět objevit v nabídce originálního příslušenství.
Honda FCX
Poprvé se na evropské půdě objevila nejnovější verze prvního sériového vodíkového automobilu světa, Hondy FCX, která se pyšní i celou řadou dalších primátů. Masovějšímu rozšíření už brání jen vysoká cena a neexistence sítě vodíkových čerpacích stanic.
Honda Racing
Významnou část stánku Hondy tvořily závodní vozy. K vidění byl speciál NSX GT pro závod 24 hodin na Nürburgringu, okruhový Accord týmu JAS a loňský monopost formule 1 B.A.R 006. Stroj Richieho Ginthera, který získal pro Hondu první vítězství v F1 v historii zase naznačoval, že je podle Hondy nevyšší čas pódium zopakovat, i když průběh prvního letošního závodu tomu zatím moc nenapovídá.