Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i20 Active: Oplastovaná i20 stojí nejméně 369.990 Kč

Jan Mička
Diskuze (14)
České zastoupení automobilky Hyundai zveřejnilo ceník plastového modelu i20. S motorem 1.4i začíná na 369.900 Kč.

Model i20 Active se vydává na stejnou dráhu jako Peugeot 2008, Renault Captur nebo Mazda CX-3. Vůz ukazuje, že malý městský crossover nepotřebuje pohon všech kol a vystačí si s minimálně zvětšenou světlou výškou – v tomto případě o dvacet milimetrů oproti výchozí i20. S vozem jsme se poprvé setkali loni ve Frankfurtu a počínaje dnešním dnem vstupuje na český trh.

Dva motory, dvě výbavy – to jest filozofie i20 Active. Nabídka startuje linií Active, kterou s motorem 1.4i (74 kW) a manuální šestistupňovou převodovkou pořídíte za 369.900 Kč (automatickou skříň v nabídce nenajdete). Standardem jsou patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, sada na opravu pneumatik, šest airbagů, přední mlhovky, elektricky ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka (s vyhříváním), manuální klimatizace, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, volant nastavitelný ve dvou osách nebo hliníkové kryty pedálů. Zajímavostí je absence autorádia – to dostanete až v rámci sady Club za 20.000 Kč a k němu litá 15“ kola, sadu zimních pneumatik a kožený potah volantu a hlavice řadicí páky.

Výbava Comfort stojí se základním agregátem o 40.000 Kč více a je jedinou možností v případě volby silnějšího z nabízených motorů (1.0 T-GDI/88 kW). Ve standardu nechybí dojezdová rezerva, zadní parkovací senzory, systém stop-start (pro 1.0 T-GDI), osvětlená kosmetická zrcátka ve slunečních clonách nebo autorádio se čtyřmi reproduktory a ovládáním na volantu. Kola jsou už ve standardu litá šestnáctipalcová, automatickou klimatizaci a vyhřívaná přední sedadla ale najdete pouze v paketu Style za 35.000 Kč. Výčet obsažených prvků doplňuje ještě přístrojový štít Supervision, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, přední středová loketní opěrka a zadní diodové svítilny.

Dražší z nabízených výbav můžete doplnit o paket Premium za 70.000 Kč, ovšem pouze pokud prahnete po přeplňovaném litrovém tříválci (439.990 Kč). Součástí jsou litá 17“ kola, navigace se sedmipalcovým dotykovým displejem, zadní parkovací kamera, přední parkovací senzory, startování tlačítkem a mřížka chladiče a kliky dveří v chromovaném provedení. Příplatek 11.900 Kč za metalízu je shodný pro obě výbavové linie.

Zajímavostí je přítomnost motoru 1.4 CRDi o výkonu 66 kW v oficiálních technických údajích. Podle informací českého zastoupení automobilky Hyundai se o nabídce agregátu zatím neuvažuje.

Hyundai i20 Active - technická data a české ceny
Motor1.4i1.0 T-GDI1.4 CRDi
Zdvihový objem [cm3]13689981396
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min]74/600088/600066/4000
Točivý moment [N.m/min]134/3500171/1500-4000240/1500-2500
Převodovka6M6M6M
Max. rychlost [km/h]178183170
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,910,412,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,14,3
Cena Active [Kč]369.990--
Cena Comfort [Kč]409.990439.990-
Ceny zahrnují záruku 5 let bez omezení kilometrů, 5 let asistenčních služeb a garančních prohlídek zdarma

Jan Mička
Diskuze (14)
6. 7. 2016 18:55
Zoufalost
Tak za tyto prachy si může Hnůjdai koupit jenom zoufalec.
11. 3. 2016 08:00
Re: Poněkud předražené
Za tuhle cenu bych i20 fakt nekoupil. Yeti a další jsou mnohem lepší... Když člověk trochu pohledá sežene dobrou ojetinu i s třetinovou cenou a nižší cenou...
25. 2. 2016 22:13
Re: No
opravdu ošklivé, a tím 4x4 to nebude >:D :no: :no: :no:
16. 2. 2016 18:51
Re: Kdyby raději vyvinuli kombík!
3dvéř se už prodává jako i20 Coupe.Ale počkal bych. :-)
16. 2. 2016 10:03
1,0 je čtyřválec?
V tabulce údajů je litrový motor jako čtyřválec. Nemá být tříválec?