Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30: Dražší základ, nová edice Trikolor

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 4. 2. 2011 • 06:02
52
9
Zobrazit náhledy (52)
Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012) Hyundai i30 - Generace I (2007 - 2012)
Hyundai na začátku února opět upravil ceník i30. Zmizelo zvýhodnění 30.000,- Kč na základní výbavu Start, ale zároveň nastupuje cenově výhodná limitovaná edice Trikolor.

Od 1. února je Hyundai i30 k dispozici s tradiční čtveřicí výbav označených Start, Classic, Comfort a Style, které doplňuje limitovaná série Trikolor. Vedle úprav cen všech výbav a nové limitované série je rozdíl mezi lednovým a únorovým ceníkem i ve vypuštění dodatečného bonusu 40.000,- Kč na vybrané skladové vozy.

Základní provedení Start je i nadále k dispozici pouze se zážehovým motorem 1,4 CVVT a obsahuje 6 airbagů, ABS s EBD, úchyty pro dětskou sedačku Isofix, přední mlhovky, centrální zamykání bez dálkového ovládání (dálkový ovladač + 4.620,-Kč), elektrické stahování předních oken, palubní počítač, výškově stavitelný volant, asymetricky dělená a sklopná zadní sedadla, rádio s CD a MP3 přehrávačem (vč. USB & iPod & AUX portu) a 4 reproduktory.

Manuálně ovládaná klimatizace je k dispozici za příplatek 20.000,-Kč, parkovací senzory za 4.920,- Kč. Novinkou je Paket Start Plus za 15.000,- Kč obsahující podélně nastavitelný volant,výškově stavitelné sedadlo řidiče,ovládání audiosystému na volantu a textilní výplně dveří.

Hyundai zrušila pro verzi Start bonus 30.000,- Kč , čímž cena stoupla na 259.990,- Kč.

O stupeň vyšší výbava Classic začíná s cenou na 279.990,- Kč. Classic oproti výbavě Start navíc obsahuje aktivní opěrky hlavy vpředu, alarm, centrální dálkové zamykání, výškově i podélně nastavitelný volant, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, elektricky ovládaná, vyhřívaná a sklopná vnější zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, ovládání rádia na volantu, 2 výškové reproduktory, manuální klimatizaci a loketní opěrku s úložným prostorem mezi předními sedadly. Exteriér Classicu od Startu odlišují zrcátka i kliky v barvě karoserie a směrová světla v zrcátkách. Za příplatek 40.000,- Kč lze získat 4stupňovou automatickou převodovku.

V únoru přišel Hyundai s novou limitovanou sérií názvanou LS Trikolor, ta stojí díky bonusu 35.900,- Kč stejně jako Classic, ze které vychází. Ceny platí pro vozy objednané do 28. 2. 2011. Od Classicu se LS Trikolor liší litými koly, plnohodnotnou rezervou a možností přikoupit si za 5.000,- Kč paket Trikolor Plus sestávající z tempomatu, koženého volantu a hlavice řadící páky, automatických světlometů.

Comfort v únoru podražil o 1.090,- Kč a jeho ceny začínají na 295.990,- Kč. Pro tuto výbavu je standardem automatická klimatizace, kůží potažený volant a hlavice řadicí páky, kovový dekor a litá kola. Teprve od výbavy Comfort je standardem plnohodnotné náhradní kolo. Vozy s touto výbavou jezdí na pneumatikách 195/65 R15, zatímco Classic i Start na 185/65 R15.

Nejvyšší stupeň výbavy s označení Style si zachoval svou cenu od 374.990,- Kč a obsahuje

elektronický stabilizační systém ESP, brzdový asistent BA, elektronický systém řízení prokluzu kol TCS, který je u výbav Classic a Comfort za příplatek 15.900,- Kč. Nabídka dále obsahuje tempomat, dešťový senzor, automatické světlomety, kombinované čalounění látka/kůže, samostmívací vnitřní zrcátko a monitorování tlaku v pneumatikách. Tento vůz jezdí na pneumatikách 205/55 R16. Za 20.000,- Kč může vůz v této výbavě získat střešní okno.

Hyundai i30 - ceny na českém trhu (únor 2011)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,6 CRDi1,6 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M6M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961591158215821582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]80/620093/620066/400085/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/5000157/4200235/1750-2500255/1900-2750260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]187192172188197
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,610,814,011,511,0
Komb. spotřeba [l/100 km]6,16,54,44,54,5
Cena Start [Kč]259.990,-----
Cena Classic [Kč]279.990,-294.990,-334.990,---
Cena LS Trikolor [Kč]279.990,-294.990,-334.990,---
Cena Comfort [Kč]295.990,-310.990,-350.990,-370.990,--
Cena Style [Kč]-374.990,--424.990,-444.990,-

Pro všechny verze je možné za příplatek 12.000,- Kč objednat metalický lak, automatickou 4stupňovou převodovku za 40.000,- Kč (kromě nabídky Start a LS Trikolor), nebo za 8.650,- Kč vyhřívání předních sedadel.

Pro vozy s motory 1,4i, 1,6i a 1,6CRDi a manuální převodovkou je u všech výbav kromě Start a LS Trikolor k dispozici ISG (Stop & Go systém) za 7.000,- Kč.

Příplatek za praktičtější karoserii kombi i30 CW je 20 tisíc Kč.

Témata
5. 2. 2011 14:37
Re: Musí to byť úplne super ...
Mám Ceed 1,6 CVVT a musím povedať, že tá 6-tka dosť chýba a to je moja najväčšia výhrada k tomuto vozu. Keďže jadzím dosť po diaľnici (a rýchlejšie) - ušetril by som určite dosť ...
5. 2. 2011 08:09
Comfort
Výbava Comfort nově obsahuje již tempomat.
A motorizace 1,6i je skutečně již od listopadu dodávána s šestirychlostní převodovkou, jen se až teď dostala do ceníku ;-)
4. 2. 2011 21:28
1,6 CRDi
Celkom pekne auticko. :-)
Pred takymi troma - styrmi som sa pri tejto znacke ani nezastavil.
A teraz? Co by s takou vybavou stala nejaka skodovka alebo VW ? Tym korejcom to zatial celkom ide.
Mne osobne sa velmi pozdava ix20-ka.Ale nerozumiem tomu preco do nej davaju iba
slabucku 1,4-ku CRDi.
Akonahle budu davat do nej aj 1,6-ku tak asi zacnem velmi premyslat. :-!
Avatar - Wolfsteen
4. 2. 2011 21:28
Re: 6kvalt
Přesně tak naprosto souhlasím. Říkal jsem si, že by to ten 6kvalt chtělo, když ho má i ix20ka a už je to tady:-)
4. 2. 2011 20:45
Re: No, nevím ...
izajn je vecou vkusu a k tomu automatu len tolko, ze existuje skupina ludi, ktorym je jedno kolko stupnov ma ten automat, ale hlavne ze to radi samo ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku