Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 má kompletní ceník. Stojí stejně jako starší kombi

Jan Mička
Diskuze (84)
České zastoupení automobilky Hyundai vydalo s platností od dnešního dne kompletní ceník nové generace modelu i30. Nechybí ani akční verze Czech Edition.

Ceník nové generace Hyundai i30 s karoserií hatchback je rozdělen do třech linií – Entry, Trikolor a Style. Vůz stojí přinejmenším 369.990 Kč, tedy stejně jako starší kombi v akční nabídce Czech Edition, přičemž se bavíme o atmosférickém motoru 1.4i (73 kW), který ani s vyšší než základní výbavou neseženete. Ve standardu dostanete šest airbagů, patnáctipalcová kola s velkoplošnými kryty, sadu na opravu pneumatik, tónovaná skla, projektorové přední světlomety, asistent pro vedení vozu v jízdních pruzích, asistent rozjezdu do kopce nebo systém autonomního nouzového brzdění.

Nechybí ani manuální klimatizace, elektricky ovládaná přední okna nebo rádio s MP3 přehrávačem, ovládáním na volantu a čtyřmi reproduktory. Této linii je vyhrazen také motor 1.6 CRDi (70 kW), se kterým vůz stojí 439.990 Kč. Příplatková výbava zahrnuje pouze jeden prvek – metalízu za 16.900 Kč.

Prostřední linie Trikolor začíná na částce 429.990 Kč, v tomto případě se však nebavíme o základním atmosférickém motoru, ale tříválci T-GDI s výkonem 88 kW. Kola jsou stále ocelová s velkoplošnými kryty, za 5000 Kč však dostanete lité šestnáctky. Oproti výbavě Entry přibylo výškově nestavitelné sedadlo řidiče, volič jízdních režimů v případě, že se rozhodnete pro automatickou převodovku (jenom pro motory 1.4 T-GDI a 1.6 CRDi 81 a 100 kW) nebo bluetooth handsfree. Připlatit si můžete za paket Komfort (20.000 Kč), který obsahuje litá patnáctipalcová kola, dojezdovou rezervu, kožený potah volantu a hlavice řadicí páky, diodová denní světla, zadní parkovací senzory a elektricky ovládaná zadní okna.

Hyundai i30 - technická data a ceny zážehových motorů
Motor1.4 MPI1.0 T-GDI1.4 T-GDI
Zdvihový objem [cm3]13689981353
Válce/ventily4/43/44/4
Převodovka6M6M6M(7A)
Největší výkon [kW/min-1]73,3/600088,3/6000103/6000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]134,4/4000172/1500242/1500
Max. rychlost [km/h]183190210(205)
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,611,18,9(9,2)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,45,05,4(5,5)
Cena Entry [Kč]369.990--
Cena Trikolor [Kč]-429.990-
Cena Style [Kč]-469.990499.990
Cena Czech Edition [Kč]-369.990-
Cena Czech Edition Club [Kč]-379.990-
Cena Symbol [Kč]-399.990-
Cena Symbol D [Kč]---
Cena Symbol Elite [Kč]--549.990
Příplatek za automat činí 50.000 Kč. Kromě 1.4 T-GDI jsou všechny akční výbavy s manuálem

Nejvyšší výbava Style je s motorem 1.0 T-GDI o 40.000 Kč dražší než Trikolor. V základu jsou litá šestnáctipalcová kola, dojezdová rezerva, prvky paketu Komfort, elektrická bederní opěrka v sedadle řidiče, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, vyhřívání předních sedadel, vyhřívaný volant, automatická dvouzónová klimatizace, přední a zadní parkovací senzory a spousta dalšího.

Navigace stojí 25.000 Kč a připlatit si můžete za pakety Technology (10.000 Kč – autonomní nouzové brzdění s detekcí chodců, sledování slepého úhlu, kolenní airbag řidiče), Premium (70.000 Kč – paket Technology + full LED světlomety, navigace, dešťový senzor, přístrojová deska Supervision a bezdrátové dobíjení telefonů) a Ultimate za 90.000 Kč, který vedle prvků paketů Technology a Premium obsahuje litá sedmnáctipalcového kola, adaptivní tempomat, rozpoznávání dopravních značek, kožené čalounění sedadel, ventilovaná přední sedadla nebo elektricky nastavitelné sedadlo řidiče s pamětí. Avšak pozor: poslední dva zmíněné pakety nejsou dostupné pro motor 1.0 T-GDI.

Vedle základního ceníku vydalo české zastoupení korejské automobilky také ceník akčních linií. Motor 1.0 T-GDI můžete mít s výbavami Czech Edition (369.990 Kč), Czech Edition Club (379.990 Kč) a Symbol (399.990 Kč). Pro turbodiesel 1.6 CRDi (81 kW) je vyhrazena linie Symbol D, a zbrusu nový motor 1.4 T-GDI stojí s linií Symbol Elite 549.990 Kč. V posledním případě se v podstatě bavíme o plně vybaveném voze s koženým čalouněním, ventilovanými sedadly, adaptivním tempomatem, panoramatickým čelním sklem, full LED světlomety, navigací nebo automatickou sedmistupňovou převodovkou.

Hyundai i30 - technická data a ceny vznětových motorů
Motor1.6 CRDi1.6 CRDi1.6 CRDi
Zdvihový objem [cm3]158215821582
Válce/ventily4.44.44.4
Převodovka6M6M(7A)6M(7A)
Největší výkon [kW/min-1]70/400081/4000100/4000
Největší toč. mom. [N.m/min-1]280/1500280/1500(300/1750)280/1500(300/1750)
Max. rychlost [km/h]186190200
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,211,0(11,2)10,2(10,6)
Komb. spotřeba [l/100 km]3,63,8(4,1)3,9(4,1)
Cena Entry [Kč]439.990--
Cena Trikolor [Kč]-479.990-
Cena Style [Kč]--539.990
Cena Czech Edition [Kč]---
Cena Czech Edition Club [Kč]---
Cena Symbol [Kč]---
Cena Symbol D [Kč]-459.990-
Cena Symbol Elite [Kč]---
Příplatek za automat činí 50.000 Kč

Jan Mička
Diskuze (84)
7. 4. 2017 15:47
Dělají si z lidí blbce?
Manažeři Hyundai evidentně přestřelili. Koupit si trojválec 1l za 400tis. by mohl jenom magor. A ta trapná reklama "teď ujedu všem" to jenom umocňuje. ;-\
Avatar - Googelit
20. 3. 2017 00:38
auto pro p.í.če
Dyť toto si může koupit jedině p.ííí.ča, lidi mějte rozum. Že vám není stydno zkoušet tu na lidi takovou fušeřinu :no: :no: :no: Nikdy více !!!
4. 3. 2017 08:19
Re: Smíšené pocity
Já to vidim s tim designem opačně. Odcházející generace je nádherný auto. Od její koupi mně odrazuje jenom to že je odcházející :-( Tohle nezkousnu snad ani za 5 let než bude xiftlift. A předražená je ta nová fest, stará byla poslední dobou jenom kapku. Když byli schopní prodávat naftovou vybavenou i30ku za 342 tisíc tak jim prostě víc nedam a půjdu klidně jinam. Atmosferický motory už u nich taky skončili, 1.6ka byla asi jediná co bych v tom autě krom dieselu bral.
3. 3. 2017 06:10
Re: do nove i30 uz nepujdu
Tak keď porovnávam SK cenníky, tak oproti Leonu je to lacnejšie pri lepšej výbave a ako bonus máš vzadu viac prvok, takže to nie je uskákané ako základne verzie MQB. Oproti Atece rozdiel 5000EUR.
3. 3. 2017 06:01
Re: Smíšené pocity
Na Slovensku je aspoň pri hatchbacku(kombi ešte nemá cenník) kombinácia 1.4 T-GDI a nižšej výbavy. Tam je štartovacia cena 16800. Dokonca teraz je uvádzacia akcia, kde to vieš mať za tú cenu aj s FULL LED. To je stále lacnejšie ako väčšina konkurencie a navyše keď VAG skonči s 1,2 a 1,4 tak to bude jedno z malo aut, kde bude možný oturbený štvorvalec za rozumne peniaze.