Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai i30 přijíždí s novým dieselem Smartstream. Plní emisní normy pro rok 2019

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 6. 9. 2018
27
25
Zobrazit náhledy (27)
Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi Hyundai i30 kombi
Korejská automobilka představuje světu čtyřválec Smartstream. Jde o vznětovou šestnáctistovku, kterou můžete mít ve vozech napříč modelovou řadou i30.

Automobilky v posledních týdnech a měsících hojně řeší přísnější emisní normy a nejinak je tomu v případě značky Hyundai. Ta nyní připravila některé své produkty rovnou na příští rok. S novým dieselovým agregátem Smartstream totiž modelová řada i30 již plní emisní normu Euro 6d Temp, která začne platit až od prvního září příštího roku.

Bavíme se o kompletní paletě, vedle hatchbacku je „v suchu“ i kombík, i30 Fastback a konečně i30 N. Pod hlavičkou Smartstream představuje automobilka čtyřválcovou šestnáctistovku, jíž lze mít ve třech výkonnostních verzích se 70, 85 a 100 kW. Nejslabší variantu pořídíte jen se šestistupňovou manuální převodovkou, zbylé dvě dávají na výběr mezi manuálem a sedmistupňovým automatem DCT.

Zbrusu nový diesel je pochopitelně vybaven systémem selektivní katalytické redukce s AdBlue, všechny vznětové motory pro řadu i30 mají i filtr pevných částic.

Kromě nové pohonné jednotky přijíždí model i30 i s přepracovaným vnějším stylem. Na něm se změnil přední nárazník, který hatchback a kombík nově sdílí s atraktivnějším sourozencem i30 Fastback. Kosmetickou změnu doprovází obohacení výběru barev o dva nové odstíny: modrý Stellar a šedý Olivine.

„Abychom se do roku 2021 stali jedničkou mezi asijskými automobilovými značkami, kromě investic do nejmodernějších technologií vylepšujeme i naše nejprodávanější modely s cílem vycházet vstříc požadavkům zákazníků z hlediska hospodárnosti a přitažlivou designu,“ vysvětluje Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident evropského zastoupení Hyundai.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Pěkné
martinekklein
| 14. 9. 2018
korejci byly vždycky snaživý, snažej se a to je hlavní, hlavně mi přijde, že ty jejich novinky jsou spíše pro budoucnost lidstva, už se tolik neženou za spalovacími motory
i30
Květoslav40
| 10. 9. 2018
Předešlá verze je mi sympatičtější,ale takhle si určitě své přiznivce též najde. yundai nedělá vůbec špatné vozy a jak tak koukám jde čím dál tím víc kupředu.
kdy uz zakazou diesel pod Euro4 u nas?
Nicco
| 7. 9. 2018
Pochybuji, ze disel6d dostane nejake zakazy, ale kdy uz zakazou diesel pod Euro4 u nas?
Agentury
Moik
| 6. 9. 2018
Vesmes je to tu valka agenturnich prispevku..desny :no:
6.kvalt
likvidator
| 6. 9. 2018
Bravo za tu 6tku i u 70kW- na dálnici to bude potřeba. Jinak 100kw jasnej argument proč o tom uvažovat.