Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai ix35: Facelift se představí v Ženevě

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 1. 3. 2013 • 02:16
2
85
Jihokorejská automobilka nečeká s odhalením faceliftovaného modelu ix35 na Ženevský autosalon a představuje jej s mírným předstihem.

Hyundai ix35 se světu představil v roce 2009 nejprve jako Tucson a následně i pod svým evropským jménem na tehdejším autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem. Prodej se rozběhl začátkem roku 2010 a po třech letech je tedy čas na omlazení.

Hlavní změny se odehrávají pod karoserií a v interiéru, zatímco exteriér se dočkal pouze lehkých retuší, které netrénované oko nemá téměř šanci odhalit. Přední partie nyní ponesou nové bi-xenonové světlomety a maska chladiče, resp. její vnitřní části již nejsou černé, ale v barvě karoserie.

Interiéru modernizovaného ix35 bude dominovat přístrojový panel Supervision s displejem TFT a Hyundai uvádí, že byla zvýšena kvalita celé řady materiálů společně s několika vylepšenými detaily.

Paleta pohonných jednotek nabídne nový zážehový motor „Nu“ 2,0 GDI, jehož vývoj probíhal v Evropě. Hyundai ix35 se díky němu rozloučí s dvoulitrovým motorem „Theta-II“. Nová pohonná jednotka má v porovnání s ním vyšší výkon a nižší spotřebu paliva.

Vznětový motor CRDi má díky nízkotlakému systému recirkulace výfukových plynů LP-EGR (Low Pressure Exhaust Gas Recirculation) produkovat čistší výfukové plyny.

Přepracovaný systém řízení Hyundai Flex Steer se třemi režimy má přispět k vylepšení ovladatelnosti. Řidič si může vybrat normální, komfortní a sportovní režim, aby si přizpůsobil úroveň účinku posilovače řízení a zpětnou vazbu podle svých představ.

Hyundai v souvislosti s představením modernizovaného ix35 uvádí, že se tento model stal nejrychleji prodávaným vozem v evropské historii značky. V roce 2012 bylo prodáno více než 87.000 kompaktní SUV ix35, jejichž výrobu má na starosti český závod Hyundai v Nošovicích.

Související články

Témata
4. 3. 2013 13:06
Re: IX35
To je celkom zaujimavy nazor, lebo ix35, ktory bol na firme ma priemerny interier, primerne jazdne vlastnosti navyse s efektom lode; pomerne slaby motor 1.6 s dokonca 130k, ktore vsak frcia na mariske, lebo zabudli tahat a dizajn je uplny hnus. Cena a vybava ano, to je asi aj dovod, preco sa to kupovalo.
ix35 je najhorsi hnujdaj, normalny clovek musi dat ruky prec.
Avatar - miromen
3. 3. 2013 22:54
Re: Hyu
Takže jsi nepochopil. Nevadi protože to na ohavnosti většiny korejskych aut stejně nic nezměni.
Avatar - Ham.
3. 3. 2013 20:09
Re: Jednoznačně...
Toto si nikdo nekupuje pro krásu, ale jen pro nízkou cenu. Velký kus auta za srandovní peníze a na to řada lidí slyší. Víc bych za tím nehledal a přijatelný design už vůbec ne.
3. 3. 2013 19:15
Re: IX35
Tak kvalita ve významu spolehlivosti (o tu dosti zákazníkům také jde,protože spolehlivost dokáže výrazně ovlivnit provozní náklady a celkovou spokojenost),se dá rozvést právě směrem 5leté záruky.Protože jak už zde se vyjádřil Ferdinand Piëch,záruka se dá zvýšit,když se splní jisté technologické podmínky [odkaz] koncernoveho-zakulisi-f-piech-kdyby-konc… /> zde se to týkalo zinkování a 10leté záruky.
Takže jde lehce odvodit,že zvýšení délky záruk,není jen marketing,ale i technologický náskok.Přikoupení záruky už takové není,protože ,když za něco připlácím,tak chci mít v autě něco více,ale oni to auto nevyrobí na jiné lince,z jiných dílů.Takže,proč připlácet.Tímto si většina zákazníků nepřiplatí (automobilka pak není škodná) a ono zvýšení záruky za příplatek je pouze marketing.
3. 3. 2013 18:59
Re: automobilový trh v evropě dostává rány z milosti
Chceš snad plánované hospodářství a né volný trh?Trh,spotřebitelé ať rozhodnou který produkt jim vyhovuje.
Články odjinud