Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Hyundai Staria nafocen na denním světle. Rodinná novinka vypadá jako z jiného světa

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 23. 6. 2021 • 15:06
26
28
Zobrazit náhledy (26)
Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria Hyundai Staria

Zatímco většina automobilek na segment velkoprostorových vozů zcela zanevřela, Hyundai nedávno ukázal svůj nový přírůstek. A první snímky z reálného světa ukazují, že na silnici nepůjde přehlédnout.

Rodinné MPV Hyundai Staria se světu oficiálně představilo v dubnu letošního roku. Tehdy sice ukázalo svou sériovou podobu, avšak jen na hrstce povedených grafických renderů. Nyní se nám prostřednictvím diskuzního fóra Cochespias dostávají do rukou fotografie ze skutečného světa. A jen potvrzují, že novinka kromě prostoru sází také na pořádnou dávku extravagance.

Ostatně sama značka během uvedení modelu Staria prozradila, že se při tvorbě exteriéru nechala inspirovat tvary kosmické lodi. Elegantní a minimalistické pojetí doplňuje úzká linka denního svícení a také hlavní světlomety umístěné nízko ve výrazné masce chladiče. Ani zadní část vozu nechce zůstat ochuzena o futuristické pojetí, tady zaujme především netradiční grafika vertikálně umístěných koncových světel.

video

Nové MPV přijíždí na platformě N3, jíž Hyundai sdílí se sesterskou značkou Kia. Vůz je 5253 mm dlouhý, 1997 mm široký a 1990 mm vysoký. Rozvor má hodnotu 3273 milimetrů, takže slibuje opravdu velkorysý prostor pro všechny cestující. Zatímco jinde ve světě má být kabina dostupná v konfiguracích o dvou až jedenácti sedadlech, na český trh podle všeho dorazí provedení se třemi až devíti místy.

Snímky publikované na serveru Cochespias nás nechávají nahlédnout i do kabiny, takže si můžeme udělat reálnou představu o tom, kolik místa v kabině doopravdy je. A podívat se můžeme i na moderně pojaté pracoviště řidiče, které takřka rezignovalo na tradiční fyzická tlačítka. Tolik k dnešní ochutnávce, další dojmy posbíráme až při prvním osobním setkání. Jen dodejme, že start prodejů je na evropských trzích naplánován na druhou polovinu tohoto roku.

Související články

Témata
24. 6. 2021 10:38
Re: Mno, teda spíš MNA
Vlastně trochu jo, ale nedělám si iluze. To auto umřelo na revoluci, ale kdyby ta nepřišla, tak by to komouši by to stejně zabili nebo by vznikl další socialistický vergl trpící nedostatkem investic do vývoje a neschopností dodavatelů vyrobit co konstruktéři navrhli.
Avatar - xxc
24. 6. 2021 10:01
Re: Re: Re: Re: Re: H/K
ano, casto sedacky prekladam. a vyssie som pisal dalsiu vyhodu :-)
Avatar - wakantanka
24. 6. 2021 07:59
Re: Re: Re: Re: Re: H/K
Ty si proste kúzelník, ja nemám ani jednu sedačku upnutú cez Isofix a ešte sa mi nestalo, aby sa niektorá pohla či už v nej dieťa sedí alebo nie.
Najväčšia výhoda Isofixu je podľa mňa v tom, že keď ju často prekladáš z auta do auta, tak je to jednoduchšie a povedzme blbuvzdornejšie riešenie.
23. 6. 2021 22:21
Predok rýchlodráhy
Stačí, keď ešte dorobia vagóny, a môže to po Bratislave jazdiť ako monorail.
23. 6. 2021 21:29
Re: Re: Re: Re: H/K
Primitív sa išiel pretekať a tebe sa sedačka vyvracala v zákrutách...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud