Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jak by dnes vypadal nástupce Škody Felicia Fun? Nechybí ani ikonická žlutá!

Škoda Felicia Fun
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
Škoda Felicia Fun (1996)
19 Fotogalerie
Diskuze (12)

V dnešní složité době neexistuje prostor pro zajímavé výstřelky jako před lety. To ale neznamená, že nemohou vzniknout alespoň virtuálně.

A přesně to je případ i našeho nástupce Škody Felicie Fun - Fabie Fun. Kolega a grafik Honza Lušovský nám zase jednou ukázal, jak by lifestylový pick-up mladoboleslavské automobilky vypadal v dnešní době. V přiložené galerii si jej můžete do detailu prohlédnout a klidně porovnat s předchůdcem, který pár měsíců dozadu oslavil čtvrtstoletí.

 

Tvůrce použil coby základ Fabii Combi Scout, jeho „funce“ nechybí možnost sklopení zadní lavice, jež je převzata z originálu. Pro lepší přístup na zadní sedadla došlo k prodloužení předních dveří a nechybí ani ikonická žlutá barva karoserie, která je v tomto případě doplněna bílými detaily v podobě kol, lišt či zpětných zrcátek. Auto je přizvednuté, to aby při cestě za zábavou zvládlo i nějaký ten lehký terén. Příď je v podstatě stejná jako v případě dárce, vzadu si však všímáme užších svítilen propojených černou lištou s nápisem Škoda.

Video placeholder
Škoda Felicia Fun (1997) • Zdroj: Škoda / YouTube

 

Sériové Felicii Fun předcházel koncept Š 781 Tremp (1989), dále pak dvojice vozů Škoda Fun postavených na bázi favoritu. A protože tato vize sklidila u veřejnosti úspěch, v březnu roku 1995 představila automobilka finální Felicii Fun, přičemž o sedm měsíců později odstartovala ve Vrchlabí sériová produkce.

Od října 1995 do srpna 2000 sjelo z výrobních linek ve Vrchlabí celkem 4016 „funek“ a není tedy divu, že jde dnes (nejen) na českých silnicích o nesmírnou vzácnost. I standardní Felicie začíná tuzemské cesty postupně opouštět, byť o poznání pomaleji. Aby ne, když tohoto vozu napříč všemi karosářskými verzemi vzniklo více než 1,4 milionu kusů.

Vstoupit do diskuze (12)