Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Jedeme na Rallye Dakar! Na co všechno se můžete těšit?

Jan Mička Jan Mička 21. 12. 2015 • 07:53
121
Zobrazit náhledy (121)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Další ročník Rallye Dakar, nejtěžší soutěže svého druhu na světě, startuje za necelé dva týdny. Budeme u toho a přineseme exkluzivní informace přímo z místa konání.

Dakar – už jenom to slovo vzbuzuje vzrušení a myšlenky na neohrožené posádky, které si jedou hrdě za svým cílem. První ročník soutěže dostartoval už v roce 1979 a nebýt výpadku v roce 2008 (soutěž byla z bezpečnostních důvodů zrušena a od té doby se jezdí v Jižní Americe), šňůra by pokračovala dodnes bez jediného přerušení.

Letošní ročník Rallye Dakar startuje 2. ledna v Buenos Aires a končí o čtrnáct dnů později v Rosariu. Budou to úmorné dva týdny, během kterých urazí posádky motocyklů, čtyřkolek, automobilů a kamionů více než 9000 kilometrů v naprosto drastických podmínkách. Výhodu mají posádky automobilů a kamionů – v případě problému dají hlavy dohromady a řešení je na světě, motocyklisté a čtyřkolkáři se však mohou spolehnout pouze sami na sebe. A to je při průměrné délce etapy přes 650 kilometrů skutečně obtížné.

Minulým ročníkem Rallye Dakar naplno žilo také Auto.cz. Prostřednictvím článků od kolegy Michala Štěpanovského z partnerského týdeníku Svět motorů jste se mohli dozvědět nejdůležitější informace ještě před zahájením soutěže a o výsledcích jste byli informováni bezprostředně po skončení každé z etap (kompletní přehled článků najdete zde). Letos navážeme v podobném duchu, ovšem s tím rozdílem, že přineseme exkluzivní informace přímo z místa konání. Na co se tedy můžete těšit?

Účelem naší účasti na Dakaru po boku týmu Tatra Buggyra Racing je přiblížit čtenářům Auto.cz zákulisí celé soutěže. Mezi prvními se samozřejmě dočkáte i výsledků jednotlivých etap, zároveň vás ale budeme zásobovat informacemi, které nikde jinde nenajdete. Zajímá vás například, jak vypadají týmová zázemí, kde závodníci přespávají, jedí, nebo jak probíhá servis závodních speciálů po každé etapě? Tím vším a dalšími užitečnými postřehy budete zásobeni takřka ihned poté, co se mé nohy dotknou jihoamerické půdy.

Velký důraz bude samozřejmě kladen na textovou formu jednotlivých reportáží, nebudete však ochuzeni ani o zajímavé fotografie a krátká videa ze zákulisí. Každý den bychom chtěli vyzpovídat alespoň jednoho z nebojácných účastníků soutěže, rozhodně se tedy máte nač těšit.

Zpravodajství z Rallye Dakar 2016 najdete pod štítkem Dakar2016. Je třeba počítat s časovým posunem – v Argentině je vždy o čtyři a v Bolívii dokonce o pět hodin méně než v Česku, novinky tedy mohou vycházet dříve či později, než je na Auto.cz obvyklé. Bude to velké!

Související články

Témata

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud