Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep: Osmistupňový automat a elektromobil • Zdroj: acz
Jeep potvrdil, že model Grand Cherokee bude možné od příštího roku objednat s osmistupňovým automatem od firmy ZF. Dosud je toto SUV nabízeno výhradně s automatem s pěti stupni. Americká automobilka chystá i elektromobil a zvažuje výrobu hybridu.
Osmistupňová samočinná převodovka od ZF bude dostupná pro šestiválcové i osmiválcové varianty modelu Grand Cherokee. Do budoucna je zvažováno také použití letos představeného automatu 9HP s devíti stupni v menších modelech.
Nový automat pomůže Jeepu snížit emise CO2, navíc jej bude možné použít i v hybridních vozech, o jejichž výrobě americká automobilka uvažuje. Jeep ale nyní sleduje, že prodeje hybridních aut v USA klesají (BMW zde dokonce přestalo prodávat X6 ActiveHybrid ), a tak vedení o výrobě hybridu zatím definitivně nerozhodlo.
Takřka jistý je však elektrický Jeep, který by mohl být uveden na trh už v roce 2012. Základem elektromobilu bude pravděpodobně model Wrangler. Koncept hybridního Wrangleru s elektromotorem o výkonu 200 kW podpořeným malým benzinovým agregátem byl Jeepem představen v roce 2009.
Vedení automobilky je doposud spokojeno s prodeji kompaktního SUV Compass s pohonem předních kol, a tak je pravděpodobné, že i ostatní modely značky v budoucnu vzniknou ve variantě 4x2.
Jeep však nezapomíná ani na tradiční zájemce o pravověrné terénní vozy. Od každého modelu by totiž mohla být odvozena speciální verze účelně zaměřená pro použití v terénu.
Koncern Fiat Group zveřejnil na nedávném setkání investorů v Německu produktový plán Jeepu do roku 2014. Do tří let se máme dočkat nástupce modelu Cherokee, úplnou novinkou má být sedmimístný Grand Wagoneer.
Jeep chystá i nové SUV pro B-segment, kompaktní SUV Patriot a Compass pak mají být nahrazeny jediným modelem.