Jeep Wrangler by měl zůstat u rámové konstrukce
Šéf FCA Sergio Marchionne zkraje měsíce vyděsil příznivce modelu Jeep Wrangler prohlášením pro Automotive News, že by nová generace jednoho z posledních skutečných off-roadů měla dostat samonosnou hliníkovou karoserii namísto klasické rámové konstrukce.
Šlo ale zřejmě o nedorozumění, protože Automotive News nyní původní informaci doplňuje o zprávy "zevnitř automobilky", které sice hovoří o hliníkové karoserii, ale posazené na rámu, u něhož použitý materiál nebyl specifikován. Tím pádem by vzniklo lehčí a úspornější auto, současně by však byly zachovány jeho terénní schopnosti.
Zpochybněny jsou také Marchionneho informace, že by se výroba auta měla přesunout z Toledo Assembly Plant v Ohiu "někam jinam", šéf FCA si údajně měl nechat vysvětlit důvody, proč má produkce zůstat na místě, kde se tato auto vyrábí již desítky let, ba dokonce by mělo dojít k vykoupení sousedícího 32akrového pozemku pro případnou expanzi.
Zdá se tedy, že Wrangler, jak ho známe, je zachráněn. Zůstávají tak už pouze otázky ohledně jeho motorizací, už nějaký čas se hovoří o tom, že osmiválec může být nahrazen přeplňovaným V6.