Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kawasaki Ninja 400 je nový malý pouliční závodník z Japonska

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)
Kawasaki si pro sezónu 2018 připravila nástupce modelu Ninja 300. Novinka jej má překonávat svou obratností a špičkovou ovladatelností.

Kawasaki Ninja 300, jejíž kariéra se uzavřela v loňském roce, představovala vstupní model do světu supersportů své značky a představovala ideální stroj pro začátečníky se sportovními silničními motocykly i volbu jezdců, pro něž je nejdůležitější ovladatelnost zaručená nízkou hmotností. Nástupce v podobě modelu Ninja 400 má nabídnout všechny její přednosti v modernějším balení.

Základem Kawasaki Ninja 400 je nově navržený trubkový rám z vysokopevnostní oceli, v němž je usazen osmiventilový řadový dvouválec o objemu 399 cm3, který byl rovněž navržen od základů a splňuje emisní normu Euro 4.

Nový motor disponuje výkonem 33,4 kW (45 k) při 10.000 min-1 a točivým momentem 38 N.m při 8000 min-1. Tyto hodnoty míří na zadní kolo prostřednictvím šestistupňové převodovky a řetězu. S ohledem na nejvyšší výkon mohou model Ninja 400 sedlat i držitelé řidičského průkazu A2.

Podvozek využívá klasickou teleskopickou vidlici Kayaba o průměru 41 mm bez možnosti nastavení a vzadu je použit centrální tlumič s možností nastavení předpětí. Brzdový systém využívá vpředu poloplovoucí kotouč o průměru 310 mm s dvoupístkovým třmenem Nissin a vzadu je jeden kotouč o průměru 220 mm s dvoupístkovým třmenem Nissin. V nabídce bude i provedení s ABS.

Kawasaki Ninja 400 je při rozvoru kol 1370 mm dlouhá 1990 mm, široká 710 mm a vysoká 1120 mm. Pro jezdce je u stroje s pohotovostní hmotností 168 kg a 17palcovými koly umístěno sedlo ve výšce 785 mm.

Štíhlý motocykl s dynamickým designem inspirovaným Kawasaki H2 s kompresorem přeplňovaným čtyřválcem má vedle své obratnosti vynikat i řadou praktických předností pro každodenní použití v čele s 12V zásuvkou a moderním LCD displejem, tvořícím jednu z hlavních částí přístrojovky.

Kawasaki Ninja 400 zamíří v modelovém roce 2018 na trh ve dvou barevných verzích. První z nich sází na tradiční tovární barvy, kombinující zelenou s černou, zatímco druhá nabídne decentní černý metalický lak.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (0)