Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncept SUV Jaguar C-X17: Potřetí a zase blíž sériové výrobě

21. 11. 2013 • 19:18
42
8
Zobrazit náhledy (42)
Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton Jaguar C-X17 Kanton
Jaguar pro čínské publikum připravil novou verzi konceptu C-X17. Právě reakce Číňanů bude zřejmě klíčová při finálním rozhodování o výrobě luxusního crossoveru.

Britská automobilka to se studií svého SUV myslí vážně – připravila totiž už třetí provedení konceptu C-X17. Nejprve na autosalonu v Paříži prezentovala modrý lak, pro dubajský autosalon se crossover oblékl do stříbrné a v čínském Kantonu se nyní prezentuje nová evoluce v béžové barvě. Místa prezentace jistě nejsou vybrána náhodně, Evropa, Emiráty, Čína (a USA) by mohly táhnout poptávku rovným dílem.

Pod karoserií se ukrývá nová modulární hliníková platforma, která bude základem většiny budoucích Jaguarů. Prvním bude sedan střední třídy, uvedený do prodeje v roce 2015. Výroba SUV ještě nebyla potvrzena, v náznacích se o ní ale zmiňuje i šéfdesignér automobilky Ian Callum.

Pohon zajistí nová generace čtyřválcových motorů a také kompresorem přeplňovaný šestiválec, který se již nabízí například v modelu F-Type. Cílem nejúspornější verze je prolomit hranici emisí oxidu uhličitého 100 g/km, nejrychlejší zástupci nové rodiny Jaguarů naopak budou jezdit až 300 km/h.

Koncept SUV stojí na královském rozvoru 2905 mm a má délku 4718 mm. Karoserie je široká 1959 mm a vysoká jen 1649 mm, přesto má solidní světlou výšku 213 mm. Více technických podrobností Jaguar nezveřejnil, nicméně design vypadá velmi realisticky, a to včetně interiéru.



Související články

Témata
Avatar - Pekelná Micinka
22. 11. 2013 12:49
Re: Opakovani se
>:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
22. 11. 2013 12:49
Re: Chinese
Asi vím, kterou myslíš. Ale na Jag je Jag, i když zatím paletu barev neznám(e).

Tak to je super. Tohle není srovnatelný případ, ale koukni na C-X75, jak to dopadlo.
22. 11. 2013 11:21
Strategické plánování
To si vážně myslíte, že o sériové výrobě ještě nebylo rozhodnuto?
22. 11. 2013 05:57
Re: Chinese
Podobnou světle hnědou jsem viděl na Q5 a naživo nevypadá zle.

LV napsal o to, že se teprve rozhodne, ale rozhodnuto o výrobě a finálním designu už je...btw.
22. 11. 2013 05:55
Re: Opakovani se
JJ, i RR Phantom je stejnej a Mazda2 taky...
Články odjinud