Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Koncern Volkswagen plánuje letos představit 50 nových modelů

Ondřej Chamilla
Diskuze (33)
Superbem, Touranem či Q7 to nekončí, koncern Volkswagen chce letos představit hned padesát nových modelů.

Padesát nových variant automobilů, to je dost, co říkáte? Když si však uvědomíme, kolik má koncern Volkswagen vlastně automobilek a že se budou počítat i modely jako Porsche Boxster Spyder, není to ve výsledku vlastně zas až tak překvapivé či přehnané číslo.

Do celkového počtu se počítají již představené automobily jako je Audi Q7, Volkswagen Touran a Caddy či Škoda Superb, máme však informace i o dalších modelech. Očekávat tak můžeme Volkswagen Transporter T6, Seat Ibiza nebo Superb Combi a faceliftované Porsche 911.

Ředitel Volkswagen Prof. Dr. Martin Winterkorn také potvrdil, že všechny modely budou mít do roku 2020 připojení k internetu. Pracovat se rovněž bude na zavedení automatizovaného řízení, kdy budou vozy schopny jezdit samy. Společnost pak minulý rok dodala zákazníkům přes 10 milionů automobilů. Uvidíme tedy, kam se bude modelová ofenziva dále ubírat.

Ondřej Chamilla
Diskuze (33)
17. 3. 2015 00:02
Re: Filozofia a obchodná stratégia VW sa mi páči
Píši snad, že je VW suverénně první? Napsal jsem, že by (skupině) VW měly k prvenství stačit značky Škoda a Audi (vedle VW), pokud má být (celá skupina) suverénní jedničkou.
16. 3. 2015 23:52
Re: Filozofia a obchodná stratégia VW sa mi páči
K druhému bodu jsem nic neměl, proto chybí. Je mi celkem jedno, jak rozšířené je mé auto. Záleží mi na tom, aby produkty, které mám rád, zůstaly ve výrobě a to v podobě, která mi vyhovuje. Mimo to je mi jedno, jestli se jich vyrobí 200 ročně, nebo 200 tisíc.

Seat mi v žaludku neleží a přeji mu úspěch. Když se však podívám na jeho výsledky, tak nemohu říct, že by to bez něj nešlo. Skutečně si myslíš, že by ostatní značky skupiny nedokázaly převzít většinu zákazníků Seatu, kdyby Seat nebyl? Tím spíš, když jako jeden z problémů identifikovali, že lidé neví, že Seat patří VW, a rozhodli se vztah s VW více zdůraznit. Seat má nabídnout líbivější design, ale to samo o sobě prodeje neudělá. A teď si vem to množství prostředků, které šlo do Seatu a které mohli investovat jinak.

Že Seat operuje na menším množství trhů, je jedním z důvodů, proč má menší podíl na prodejích skupiny. Ale nic to na tom nemění. Prodeje má, jaké má.
16. 3. 2015 18:22
Re: Seat Alhambra
... tak v květnu bude facelift.
Objednací kvóty pro aktuální model jsou pro ČR vyčerpány, proto nejde objednat.
15. 3. 2015 14:13
Re: Plný pytel modelů?
A co jako je na tom trapného? Zpočítejte si značky koncernu VW, a pak tím číslem vydělte onu vysněnou padesátku. Jedna značka je ztěží schopna vyprodukovat za rok pět nových modelů, pokud vůbec, a ono to číslo vychází ještě krapet vyšší. Tak co je trapné, má více-méně z reality vycházející poznámka, nebo marketingový výkřik do tmy od VW? Nicméně chápu fandy VW...
15. 3. 2015 09:37
Re: Filozofia a obchodná stratégia VW sa mi páči
a kde máš 2) ? >:D

tam jsi asi chtěl napsat, "čím masovější výrobce, tím pro mě lepší" ;-)

koukám, že ti hodně leží v žaludku Seáát, u některých lidí klasika

v souvislosti s cílem koncernu stát se největším výrobcem Hitlerwagen se Seatem do budoucna počítá a vidí v něm potenciál, ale ty jsi na to asi větší expert než koncernoví mágové

Seat je v koncernu brán hlavně jako evropský výrobce, prodává zde naprostou většinu svých aut a nevyrábí nikde jinde, jako třeba Škoda, která loni např. v Číně vyrobila a prodala 281 400 aut a v Rusku 84 800

si piš, že by koncernu chyběly prodeje Seatu v Evropě, protože při současné nabídce by designově orientovaní zákazníci přešli ke Korejcům nebo Francouzům, ale nudný vw nebo škodu by si nekoupili
také pro mě je seat po designové stránce jediná koncernová mainstream značka, jejíž vůz bych si v případě nejvyšší nouze koupil, jinak je to designová koncern-bída

a ještě je tu Hyundai-Kia!!!, aby se Skopčáci nakonec nedivili, kdo bude vlastně tím největším výrobcem :-)