Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Konkurence pro Ranger Raptor? VW zvažuje výrobu Amaroku R

4. 2. 2022 • 21:18
92
6
Zobrazit náhledy (92)
Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok Volkswagen Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok VW Amarok Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Volkswagen Amarok 3.0 V6 Canyon Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Sport Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger Wildtrak Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT Ford Ranger XLT

Když se řekne sportovní pick-up, kde komu se pravděpodobně vybaví Ford Ranger Raptor, který ve svém světě nemá konkurenci. Zatím. Volkswagen totiž přemýšlí nad sportovním Amarokem.

Nová generace Amaroku má přijít co nevidět. Není tajemstvím, bude sdílet platformu a výrobní závod s novým Fordem Ranger v Jižní Africe.

V rozhovoru pro australský časopis Cars Guide se místní ředitel Volkswagenu pro užitkové vozy rozpovídal o nadcházející generaci Amaroku. I přesto, že s Fordem Ranger bude nový Amarok sdílet například kapotu nebo vnější zpětná zrcátka, Ford si určité know-how z Raptoru bude chránit. Už podle renderů je zřejmé, že byste tyto dva vzdálené sourozence přeci jen měli rozeznat.

Spekulace začínají u motorů. VW potvrdil, že v novém Amaroku bude k dispozici třílitrový šestiválec. Není však jasné, zda půjde o motor VW, nebo bude sdílený od Fordu. V zákulisí se také začíná mluvit o nejvýkonnější verzi, která by konkurovala Rangeru Raptor a dostala by přívlastek R. Po Golfu, T-Rocu, Arteonu, Tiguanu a Touaregu by se tak Amarok stal dalším členem divize R. Není však zatím vůbec jisté, zda se k tomuto modelu nakonec Volkswagen odhodlá. Pokud by se odhodlal, spekuluje se o využití třílitrového šestiválce TDI nebo dokonce třílitrového šestiválce v benzínu.

Na australském trhu uvažuje VW nad obnovením spolupráce se společností Walkinshaw, z níž vzešly modely W580S a W580X, které měly proti sériovému Amaroku agresivnější design jako odpověď na konkurenta od modrého oválu. “V segmentu pick-upů je příležitost pro vše. Je to jedna z možností, je to něco, co musíme prozkoumat,” prohlásil Ryan Davies, ředitel užitkových vozů Volkswagen v Austrálii.

Jak to bude s motorizacemi pro nový Amarok na evropském trhu vypadat, si musíme ještě chvíli počkat. Oficiální představení nové generace je plánováno na druhou polovinu letošního roku v Jižní Africe, kde se bude Amarok vyrábět.

Autor: Dominik Kovář

Doporučujeme

Témata
Avatar - curwasportiva
5. 2. 2022 07:58
Re: Mě ten vývoj v ranku pick upů
A s tema pindikama myslis US, nebo taky Evropu. Ano beru ze v Evrope si je vetsina lidi kupuje na paradu a realne je nevyuziji. V Sev. Americe je to presne naopak a neuzivaji se jen na praci. Lidi je maji jako prakticka, rodinna auta na tahani privesu, lodi, vozeni motorek, sneznych skutru, kol atd…
5. 2. 2022 06:04
Re: Mě ten vývoj v ranku pick upů
Za kolik jsou Rangery v Americe mě fakt nezajímá, za kolik se prodávají u nás? Orocha a Cruze jsem zmínil právě proto, protože existuje skupina, která Ranger, Hilux, L200, Navaru nebo dokonce RAM nevyužije, proto jim stačí pidikorbička a nemusí to být úplně do terénu.
Těmi monstrózními jsem myslel něco jako RAM 1500 a větší. Příště lépe čti, pinďoure.
4. 2. 2022 16:48
Ford novinky
Ford novinky naleznete na jednom miste> http://www.fordauto.sk/
Avatar - curwasportiva
4. 2. 2022 16:30
Re: Mě ten vývoj v ranku pick upů
No ja ti nevim, kazdy vetsi kombik bez sedadel odveze vic nez Santa Cruz s tou mini korbou..Tyto trucky na ramu jsou vyvijeny primarne pro Sev. Americky trh, kde na milionu rozhodne nezacinaji. Ranger zacina na 600k…
Pokud by se Santa zacal dovazet do EU tak si pis ze by taky stal kolem milionu.
A ze Ranger je monstrozni? Ale prosimte, ty pindiku :-[]
Avatar - MS-sport
4. 2. 2022 10:31
Tak něco se MUSÍ
pokusit udržovat ten jejich "udržitelnej vývoj" nebo-li plynule brzdit ten ekonomickej, ale řízenej, krach. Zároveň se i udržují kapacity a výrobní proces pro opětovné rozjetí normálního fungování až pomocí tohoto E-nesmyslu přivedou všechno ke krachu a zadarmo to získají. KDO?? To už nechám na vás.....ale ten zmetek Schwab to řekl jasně: " Šťastní můžete být pouze tehdy, když nebudete nic vlastnit!" :-!