Křečci jsou zpátky! Kia s nimi opět propaguje Soul, tentokrát ostré Turbo
Reklamou „This or That“, která se vysílala v USA v roce 2010, udeřila Kia hřebíček na hlavičku. Parta rapujících křečků vám dává na výběr mezi běžnou „popelnicí“ a designově i prostorově povedeným soulem, reklama se navíc zalíbila natolik, že si v USA vysloužila ocenění Nielsen Automotive Ad of the Year. Křečci jsou nyní zpátky, avšak nepropagují model jako takový, ale pouze přeplňovanou zážehovou variantu, která se samozřejmě prodává také u nás.
Všechno začíná opravdu nevině, když ale sestřička z nemocnice najde na dětském oddělení prázdnou postýlku, začne jít do tuhého. Kdepak, mládě křečka rozhodně nebude „sedět v koutě“, notabene v komicky vypadajících plenkách. Pokus o útěk se nakonec zvrtne v pořádnou melu, během níž přijde k úhoně i vybavení nemocnice. Všechno končí kaskadérským kouskem, kdy uprchlík skočí ze střechy a dopadne otevřeným střešním oknem do rozjetého Soulu Turbo. Skoro jako scény z Rychle a zběsile, nemyslíte?
Druhá generace Kie Soul prodělala v loňském roce modernizaci, jejíž součástí byla právě nabídka nové vrcholné verze. Přeplňovaná šestnáctistovka T-GDI, kterou známe také z modelu Cee´d GT, disponuje v 6000 otáčkách za minutu výkonem 150 kW a točivý moment 265 N.m je dostupný v rozmezí 1500-4500 otáček.
Jedinou možností volby je sedmistupňová dvouspojková převodovka DCT, akcelerace z klidu na 100 km/h zabere 7,8 sekundy a maximální rychlost činí rovných 200 km/h. Vůz je v Česku dostupný pouze v provedení Sport za 564.980 Kč, které vedle bohaté výbavy vyčnívá sportovnějšími nárazníky a osmnáctipalcovými koly jako standard.
Podívejte se na další reklamy Kia, ve kterých se objevili křečci: