Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lada v Paříži 2006

Diskuze (4)

Stánek ruské automobilky patří už pár let k těm, které když minete bez povšimnutí, o nic nepřijdete a letos to v Paříži nebylo jiné. Nejzajímavějším exponátem byl stále vůz segmentu B (malé vozy) Kalina

Stánek ruské automobilky patří už pár let k těm, které když minete bez povšimnutí, o nic nepřijdete a letos to v Paříži nebylo jiné. Nejzajímavějším exponátem byl stále vůz segmentu B (malé vozy) Kalina. Do něj Lada vkládá velké naděje a slibuje si nejen nárůst prodejů na domácím trhu, kam umístí ročně téměř 700 000 aut, ale také získání ztracených pozic ve střední a západní Evropě, kam by měla dorazit snad ještě před koncem letošního roku. Kalina se totiž vyrábí ve třech karosářských verzích jako pětidveřový hatchback, sedan a kombi a v jejich výbavě by neměly chybět minimálně přední airbagy, posilovač řízení a elektricky ovládaná okna. Pohon vozu bude zajišťovat na B segment celkem zajímavá pohonná jednotka, zážehová šestnáctistovka o výkonu 59,5 kW při 5200 otáčkách, která vůz rozjede až na rychlost 165 km/h a její kombinovaná spotřeba činí 7,1 l benzinu na 100 km. Sedan má rozměry 4040x1700x1500 mm a rozvor 2470 mm a k dispozici budou kola 175/70 R13, 175/65 R 14 a 185/60 R 14.

Jako mírné oživení expozice vystavila Lada také upravenou závodní verzi Kaliny určenou pro ruský Kalina Cup.

KF


Diskuze (4)