Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lamborghini Huracán STO je díky Novitecu ještě zvučnější

Filip Melich Filip Melich 10. 6. 2022 • 23:46
16
Zobrazit náhledy (16)
Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO Novitec Lamborghini Huracán STO

Auta značky Lamborghini jsou obecně velmi zvučná, ale to Novitecu nebránilo připravit pro Huracán STO nový výfuk. K němu přihazuje úpravu odpružení a několik estetických vylepšení.

Úpravce Novitec se sídlem v německém městě Stetten se pustil do úpravy nabroušeného Lamborghini Huracán STO . Více než tři čtvrtiny karoserie vozu jsou již v základu vyrobeny z karbonu, Novitec k nim proto jen přidával další karbonové prvky s odhaleným vzorem vláken. Nové jsou například boční prahy, které před zadními koly přechází do zvětšených nádechů optimalizujících chlazení zadních brzd. Více vzduchu k motoru pak přivádí zvětšené vstupy za bočními okny. Karbonové jsou také nové kryty vnějších zpětných zrcátek.

Video se připravuje ...

Nejvýraznější vizuální změnou jsou kovaná kola s centrální maticí, jež Novitec vyvinul ve spolupráci s americkou společností Vossen. Dostupná jsou v 72 barevných provedeních a na přání mohou být broušená nebo leštěná. Na přední nápravu putovala kola o průměru 20“ obouvající sportovní pneumatiky o velikosti 248/30 ZR20, zatímco vzadu najdeme 21“ kola s pneumatikami 325/25 ZR21.

Pro podvozek se systémem přizvednutí přídě vozu je připravena sada tlumičů a pružin tzv. coilover typu, s jejímž vývojem pomohl specialista KW. V Huracánech STO vybavených touto sadou bude možné nastavit preferovanou světlou výšku vozu i tuhost tlumičů. Výškově stavitelné sportovní pružiny Novitec připravil také pro standardní podvozek bez systému přizvedávání přídě. V tomto případě je možné světlou výšku vozu snížit až o 30 milimetrů.

Německý úpravce nesahal na vidlicový desetiválec, ale s ohledem na jeho výkon a zvuk upravil výfukový systém. K dostání je několik různých provedení, a to jak s aktivní kontrolou výfukových klapek, tak bez ní. V případě materiálů mohou zákazníci volit mezi nerezovou ocelí a Inconelem. Všechny verze jsou tepelně izolované, ale na přání je k dostání izolace s čistým zlatem. V Novitecu nezapomněli ani na nové koncovky výfuku o průměru 111 mm, které je možné objednat i samostatně, tedy bez nutnosti objednat celý výfukový systém. Připraveny jsou v lesklém a matném provedení.

Novitec se samozřejmě nebrání ani úpravě interiéru, ale o této možnosti se v tiskové zprávě již blíže nezmiňuje. Uvádí pouze, že zvládne splnit i ta nejindividuálnější přání a spoléhá na nejkvalitnější kůži a Alcantaru. Nabídka barev je údajně neomezená. O cenách, ať už výše uvedených dílů či práce, se v tiskové zprávě ani na oficiálních webových stránkách Novitec nezmiňuje.

Doporučujeme

Témata