Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia Delta: Malá modernizace pro velký hatchback

Ondřej Láník Ondřej Láník 15. 2. 2011 • 17:49
48
11
Zobrazit náhledy (48)
Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta Lancia Delta
Přesně tři roky po premiéře představí Lancia v Ženevě první modernizaci aktuální Delty.

Lancia letos radikálně rozšíří řadu nabízených modelů a propojí výrobní programy americké a evropské části uskupení Fiat-Chrysler. V rámci této změny se dočká Delta velmi decentní modernizace, která přijde na trh v polovině března.

Vizuálně se změnila v podstatě pouze maska, která má blíže k novým tvářím přeznačkovaných Chryslerů. Místo vertikálních lamel dostane nově pět horizontálních lamel. Aby toho nebylo málo, bude se Delta na britském a irském trhu prodávat pod značkou Chrysler, podobně jako menší Chrysler Ypsilon.

Důležitější novinkou technického rázu je instalace nového základního motoru. Jde o novou verzi turbodieselu 1,6 JTD Multijet se 77 kW, dosavadní základ byl tvořen motory s 88 kW. Z relativně skromného objemu dává i základní 1,6 JTD Multijet velmi dobrých 300 Nm od 1500 min-1. Standardem bude šestistupňová ručně řazená převodovka, se kterou tento motor v Deltě bude schopen zrychlovat z 0 na 100 km/h za 10,7 s a nejvíce pojede 186 km/h.

Pokračuje výroba benzinových verzí 1,4 Turbo Jet (88 kW, včetně tovární úpravy na LPG), 1,4 MultiAir (103 kW) a 1,8 Di Turbo (147 kW). Turbodiesely zastupuje vedle nejslabší šestnáctistovky taky 1,6 JTD Multijet (88 kW), 2,0 JTD Multijet (121 kW) a 1,9 JTD Twin Turbo MultiJet (140 kW).

4,5 m dlouhý hatchback může být dodán s řadou luxusních prvků výbavy, ale nabízena je i vyspělá technika: adaptivní tlumiče, nástavbové systémy vycházející z nejnovější generace ESP (Torque Transfer Control, Linearization Torque Feedback, Drive Steering Torque), varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu (Driving Advisor), nebo automatické parkování (Magic Parking).

Témata
16. 2. 2011 19:30
Re: gratujulu
mě se taky ta nová maska více líbí. Ta původní vypadala trošku jako rypáček, jinak designově naprosto dokonalé auto :yes:
15. 2. 2011 21:00
Re: Originalita
Je to opravdu nádherný auto,neokoukaný,stylový prostě auto za kterým se většina lidí musí otočit když projede kolem nich.
Avatar - Ricardo
15. 2. 2011 12:28
Re: gratujulu
První dojme z masko-liftu nebyl nejlepší, ale když jsem sroloval níž a uviděl v odkazu na test předchozí variantu, tak mně ta novinka připadá změnou k lepšímu.
A Euro89, jestli někdy Deltu III bude mít - jako že o tom pochybuju po tom, co tady o ní dřív psal - tak si může vyměnit novou masku za starou
Avatar - Subaru4ever
15. 2. 2011 12:25
Re: gratujulu
:-) :yes: >:-[]

Taky nevidím na tomto faceliftu nič špatného.
Avatar - CHerokee
15. 2. 2011 12:09
Originalita
Mi se Lacie líbí. Jde svou cestou, nekopíruje. Je to luxusnější varianta ve své třídě a je neokoukaná.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku