Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lavazza GT-X V12 5.3 nejnovější výtvor společnosti Simbol Design

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
Tento supersport s motorem před zadní nápravou se pravděpodobně nezařadí k nejoriginálnějším výtvorům ve své kategorii, protože i nezasvěcený pozorovatel, který se o automobily příliš nezajímá bude mít dojem, že tento stroj už někde viděl.

Designér Enrico Lavazza návrhem tohoto automobilu dává jasně najevo, že jeho srdci je velmi blízké Pagani Zonda a také Ferrari Enzo.

Dvoumístný sportovní automobil má před zadní nápravou uložen dvanáctiválec do V o objemu 5,3 l, který pochází od automobilky BMW. Tato pohonná jednotka poskytuje výkon 294 kW (400 k) a přes pětistupňovou převodovku, s možností řazení tlačítky na volantu, pohání zadní kola. Lavazza GT-X s tímto motorem dosahuje podle údajů výrobce maximální rychlosti 315 km/h.

Lavazza GT-X používá trubkový rám, k němuž je připevněna karoserie z uhlíkových vláken, kterou je možné díky odnímatelnému střešnímu panelu změnit z kupé na roadster. Automobil je dlouhý 4190 mm, široký 2000 mm, vysoký 1050 mm a má rozvor náprav 2650 mm.

Lavazza GT-X V12 5.3 se v současnosti podrobuje jízdním testům a není zatím rozhodnuto o výrobě tohoto modelu, ale je více než pravděpodobné, že v případě zájmu solventních klientů, nebudou ve společnosti Simbol Design s kusovou výrobou na objednávku příliš dlouho váhat.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (10)
31. 7. 2007 15:13
souhlas, ale
souhlasim s namitkami vyse, ale asi nam unika jeden podstatny fakt - a to i kdyz to nebude nejlevnjsi stala to bude PODSTATNE levnejsi nez Enzo ci Zonda - takze to je takovy Enzona pro "chude" >:D
30. 7. 2007 12:35
Stare...
...ano, toto vsetko tu uz bolo, ako pisu vsetci, ziadny napad, nic, co by "chytilo za srdce". Toto auto mohlo kludne vzniknut 10 rokov dozadu a ani vtedy by na nom nic vynimocne nebolo. Keby k nemu nebol clanok, bral by som ho ako dobru cvicnu pracu nejakeho studenta...